Jump to content

GTA Flipt Na..

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo !,

Ik Heb GTA SA gekocht en wou hem spelen dus blabla ik had hem bijna uit maar geen zin meer ik downloaden een paar mods installeerde ik, MAAR ! toen elke x als ik het game opstarten en het maakte niet uit of ik new game/load dee want als ik Één van die aanklikt en dus een game koos dan loade hij maar tot de helft :(

Paar x geuninstalled en weer geinstalleerd maar hij doet het nogsteeds niet.. :S

Iemand een Idee?

Geplaatst:

Misschien een rare oplossing maar hernoem je map eens. Proober ook San Andreas als administrator op te starten. (Rechtermuisknop -> Als administrator opstarten)

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien een rare oplossing maar hernoem je map eens. Proober ook San Andreas als administrator op te starten. (Rechtermuisknop -> Als administrator opstarten)

PERFECT !, ik dee als administrator uitvoeren en hij loade helemaal !, TOP !

Nu nog even één kleine vraag, ik zag hier op het downlaod gedeelte dat je Savegame 100% V1 & V2 hebt maar wat is het verschil?

Want als ik die installeer en load dan begint hij gwn een new game

Bewerkt: door Itz-Modz
Geplaatst:

Versie 1 was de eerste versie van San Andreas die volledig modadble was. Nadat de Hot Coffee mod van PatrickW uitkwam werd een versie 2 gemaakt waarmee je niet meer kon modden. Als je het spel nu koopt heb je dus versie 2. Je kan nog wel downgraden zodat je nog versie 2 savegames kan spelen maar toch je spel kan modden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...