Itz-Modz Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 beste. Zou iemand mij miss kunnen linken naar een programma die Mods kan installeren? Reageren
gta0mensendood0knaller Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Wat Voor mods Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Wat Voor mods Ik heb nu IMG Tool gedownload Voor Auto/Motor/Scooter Mods maar ik heb de Tuned NRG gedownload en gereplaced maar hij doet zegmaar niks? Reageren
king-eleven Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Wat Voor mods Ik heb nu IMG Tool gedownload Voor Auto/Motor/Scooter Mods maar ik heb de Tuned NRG gedownload en gereplaced maar hij doet zegmaar niks? je mod dan nog rebuild archive doen. bij commands Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Wat Voor mods Ik heb nu IMG Tool gedownload Voor Auto/Motor/Scooter Mods maar ik heb de Tuned NRG gedownload en gereplaced maar hij doet zegmaar niks? je mod dan nog rebuild archive doen. bij commands Doet het nogsteeds niet en heb het al met meerdere Mods geprobeert :S Reageren
king-eleven Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Wat Voor mods Ik heb nu IMG Tool gedownload Voor Auto/Motor/Scooter Mods maar ik heb de Tuned NRG gedownload en gereplaced maar hij doet zegmaar niks? je mod dan nog rebuild archive doen. bij commands Doet het nogsteeds niet en heb het al met meerdere Mods geprobeert :S hmmm heb je de naam wel goed veranderd? je moet de naam veranderen in de naam die je replaced. anders weet ik het ook niet Reageren
Itz-Modz Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Kunnen jullie me anders linken naar een ander Mod Tool programma?, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.