CiviC Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ej weet iemand misschien hoe je bij san andreas op de xbox je eigen muziek radio kan makuh??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) ej weet iemand misschien hoe je bij san andreas op de xbox je eigen muziek radio kan makuh??? Ik denk zelf dat dat niet kan maar ik kan het ook fout hebben! Als dat wel kan dan doe ik dat natuurlijk meteen! B) Bewerkt: 1 juli 2005 door marcelheerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MadMike Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik weet het niet zeker maar als je een kabeltje hebt dat van je xbox naar de pc kan dat je dan gewoon muziek erop kan zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Jah ik weet al hoe het moet! Je moet gewoon de liedjes die je in gta san andreas wil hebben op cd zetten en dan kopieren op de xbox als je dat hebt gedaan dan kan je die liedjes luisteren terwijl je gta san andreas aan het spelen bent. Ik doe dit ook bij al me spellen voor op de xbox B) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Voodoorobot Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Als je Xbox niet is omgebouwd MOET je orginele CD gebruiken gebranden werken niet, ik leg het wel ff helemaal uit! Duw eerst ff een ORGINELE CD in je Xbox als het goed is kanje liedjes selecteren en dan kopieren op de HArdeschijf van de Xbox! dan in het spel ff die liedjes opzoeken in de auto en.. TADA!!je liedjes gewoon in San Andreas B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.