penait1 Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 (bewerkt) Hallo, Ik heb dus een cookie system gedownload (Deze) en die heb ik wat verandert naar mijn smaak. Alleen, ik heb een probleempje. Ik heb dus geprobeert om een soort ''anti eat cookie spam'' te maken, maar dat schiet niet echt op. Het is met een Timer. Dit is het stukje wat niet werkt: dcmd_eatcookie(playerid, params[]) { #pragma unused params if (forbidden[playerid] == 0)SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"You cant eat cookies to fast! You need to wait for 3 minuts."); else if (cookies[playerid] < 1)SendClientMessage(playerid,NICESKY,"You have not got any cookie. Try to get some cookies by being nice to admins!"); else { cookies[playerid]--; new pn[MAX_PLAYER_NAME], connect[48]; GetPlayerName(strval(params), pn, sizeof(pn)); format(connect, sizeof(connect), "/cookies/%s.ini", pn ); dini_IntSet(connect, "cookies", cookies[playerid]); new sendname[24],msg[128]; GetPlayerName(playerid,sendname,sizeof(sendname)); format(msg,sizeof(msg),"Cookie System: %s ate one of his cookies. He has now got %d cookies. Yum Yum!",sendname,cookies[playerid]); SendClientMessageToAll(NICESKY,msg); new Float:cookiehealth; GetPlayerHealth(playerid,cookiehealth); SetPlayerHealth(playerid,cookiehealth+10); SetTimer("anticookie",1800,false); Public: voor de anti-spam public anticookie(playerid) { forbidden[playerid] = 0; SetTimer("eatcookie",0,false); forbidden[playerid] = 1; } Het probleem is, als ik nu /eatcookie doe, dan staat er dat ik moet wachten (vanwegen de spam) Maar dat moet pas gebeuren nadat ik /eatcookie heb gedaan. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt, Penait1 Bewerkt: 13 februari 2011 door penait1 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Je timer staat ook bij je command, daarom doet hij dat niet. Reageren
penait1 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Je timer staat ook bij je command, daarom doet hij dat niet. Hij moet toch bij me commando? Anders activeert hij niet bij dat commando... ? Reageren
Remcconen Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Verplaats "forbidden[playerid = 0" eens boven "SetTimer("anticookie", 1800, false);" en verwijder "SetTimer("eatcookie", 0, false);". Misschien werkt dat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.