Jump to content

Zamg0d1 vs Gta Ripper

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500×150

Render:

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: maximaal 5 dagen na acceptatie?

Opmerking: Good luck!

Geplaatst: (bewerkt)

Gta Ripper:

resistance.png

zamg0d1

2yy9iz6.png

Ik ga dus verliezen he :schater: (ik heb iets met deze render btw :puh: Vind haar wel cool )

Bewerkt: door Zamg0d1
Geplaatst:

Stem - Gta Ripper

De signature van Gta Ripper bevat veel meer diepte, daarnaast vind ik de kleuren erg mooi met elkaar matchen en staan de effecten ook niet mis aan beide zijden. Overal is wel iets te zien wat je aandacht vasthoudt, mijn complimenten. Als ik over een punt mag klagen dan is het de render zelf die beter ingeblend/bewerkt had kunnen worden. Als je goed kijkt naar zijn haar en vlakbij zijn elleboog, dan ziet het er nogal geknipt en geplakt uit en je wil juist het effect creëren dat hij daar echt staat. Men vergeet soms de render zelf te bewerken en dat is juist heel belangrijk! Al geef ik toe dat het met een anime afbeelding vrij lastig is soms. Tekst is netjes alleen iets te pixelig. Op dat gebied had er nog iets meer aan gedaan kunnen worden.

Geplaatst:

Ik stem op Zamg0d1, een makkelijk te bekijken signature, niet te veel fratsen maar ook niet saai. Zowel de afmetingen als de kleuren van Gtarippers inzending staan me niet zo aan.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Gta Ripper - Die van Zamg0d1 vindik er een beetje te makkelijk eruit zien.

Geplaatst:

Mijn stem gaat zeker naar Gta Ripper, want dit is een zeer goeie signature je gebruikt erg goeie effecten en zooi. Zamg0d1's signature vind ik te simpel.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar de heer: GTARipper.

De reden is niet zozeer de signature van de heer Ripper, maar die van zamg0d1. Dit is een contest om de mooiheid van signatures te testen. Maar het zou dwaas zijn alleen daar naar te kijken. Hij is simpel weg in een grafisch perspectief totaal niet indrukwekkend, terwijl die van Ripper wel een dergelijke impressie achterlaat.

Voor de duidelijkheid vind ik wel dat jullie beide jullie best hebben gedaan. Ik hoop op een mooi vervolg van deze contest.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar de heer: GTARipper.

De reden is niet zozeer de signature van de heer Ripper, maar die van zamg0d1. Dit is een contest om de mooiheid van signatures te testen. Maar het zou dwaas zijn alleen daar naar te kijken. Hij is simpel weg in een grafisch perspectief totaal niet indrukwekkend

Uhm.. What? :schater: Ik snap het niet :7
Geplaatst:

Uhm.. What? :schater: Ik snap het niet :7

De mooiheid is of de sig er goed uitziet. Hij vindt dat het vreemd is om alleen naar de mooiheid van een sig te kijken en bedoelt te zeggen dat ook de technieken die je in de sig ziet tellen.

Geplaatst:

En Gta Ripper boekt weer een overwinning. Gefeliciteerd, je hebt een punt voor in de ranking verdiend! Zamg0d1 was nog niet opgenomen in de ranking, dus voor hem verandert er niets.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...