Flokkert Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Ik ben van plan om een nieuwe Headset te gaan kopen, omdat m'n ouwe kapot gaat. Ik had dus even op Bol.com gekeken en vond dit wel een mooie headset, nu is mijn vraag is dit ook een goeie Headset? Het gaat om deze: Klik Hier! Alvast bedankt! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 de reactie's zijn allemaal positief, al moet ik zeggen dat je wel heel lang moet wachten. 4-6 weken is lang Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 de reactie's zijn allemaal positief, al moet ik zeggen dat je wel heel lang moet wachten. 4-6 weken is lang Maar misschien heeft iemand hem op het Forum hem ook wel, dus zou ik willen weten wat hij/zij er van vindt. En 4-6 weken maakt me niet zo veel uit. Dan heb ik hem ongeveer op m'n verjaardag. Reageren
thug Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 aan de reacties te zien moet hij wel goed zijn hé. Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Oké, maar die mensen kunnen er ook zo wat neer zetten. Ik bestel hem gewoon, en dan zie ik het wel. Reageren
thug Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 ik ken die site niet heel goed,maar ik denk niet dat ze er brol zullen opzetten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Mooi ding, Folkert! Bol.com is wel te vertrouwen. Veel plezier ermee! Beter dan die Headset die je nu hebt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.