Jump to content

Activision wilt T2 overnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals jullie misschien wel weten wou EA Games in 2008 T2, uitgever van onder andere de GTA-serie, overnemen. Dit is uiteindelijk gefaald omdat de ze de aandeelhouders niet wisten te overtuigen. Nu schijnt Activision, na een paar dagen geleden een paar series geschrapt te hebben, zijn ogen op Take-Two te hebben gezet.

Bron; Tweakers.net

Zelf vind ik het een beetje apart. Activision geeft alleen maar redelijk simpele spellen uit (COD serie, Tony Hawk, etc.), en dan willen ze een bedrijf zoals Take-Two overnemen, welke succesvolle en innovatieve spellen uitbrengt?

Geplaatst:

Ik hoop dat T2 niet overgenomen gaat worden, manier hoe ze nu te werk gaan vind ik goed, dus geen spellen uitmelken etc. maar gewoon de tijd ervoor nemen, Activision en EA zouden het alleen maar verkrachten.

Geplaatst:

Ik hoop van niet, en dan wel om dezelfde redenen als zowat de meesten die hier al gepost hebben. Namelijk dat Activision de games alleen maar zou uitmelken en proberen elk jaar een nieuwe game uit te brengen, zoals het geval is met bijvoorbeeld Call of Duty. Dat zou de kwaliteit natuurlijk absoluut niet ten goede komen. Nu hebben ze misschien veel tijd nodig, maar dan ben je wel verzekerd van een topper. Ik las wel ergens dat er dan oneerlijke concurrentie zou ontstaan en het daarom niet goedgekeurd zou worden, zoals het de vorige keer het geval was. Of ben ik nu fout?

Geplaatst:

Volgens mij was er nog geen commissie ten sprake gekomen, bij geen van de beiden overnames. Volgens mij komt dat pas als alle partijen het er over eens zijn, maar dat kan ik ook fout hebben.

Geplaatst:

ik hoop niet dat EA, T2 gaat overnemen want ik vind EA zo slecht bedrijf en vooral met de servers van een game.

Geplaatst:

Ik zelf denk dat het niet gaat gebeuren, het zou ten eerste heel erg jammer zijn wat betreft de kwaliteitsniveau, en ten tweede is het een beetje aan de onredelijke kant. Het bedrijf zou in geldproblemen zitten en dan moet je inderdaad wel actie ondernemen. Nu lijkt me Activision niet echt geschikt voor een overname, gezien het uitmelken van bepaalde games. Rockstar is niet gek, die laat zich niet onder druk zetten door zo'n bedrijf. We krijgen echt niet elk jaar een nieuwe GTA of een andere kwaliteits game van Rockstar. Maar goed, het is maar een gerucht.. Laten we hopen dat het niet word gerealiseerd. :N

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik hoop dat Take-2 apart blijft, en niet gaat mergen met de "quantity above quality giants "; EA of Activision

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...