K1pc0rn Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 ik heb een klein introtje gemaakt met Windows Movie Maker en Photoshopt CS5: http://www.youtube.com/watch?v=zo774O3GdUs maar er zien hele grote zwarte randen, kan ik die nog weg krijgen?? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Je moet zorgen dat het videobestand een formaat heeft van 1280×720 (dit is HD). Dan is de hele speler gevuld, ook op lagere resoluties. Ik weet niet precies hoe je de resolutie wijzigt in Windows Movie Maker. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Zoek op Youtube naar "How To Make Your Videos HD Using Windows Movie Maker" en tada, zo maak je HD video's. Reageren
Fezz Geplaatst: 27 februari 2011 Rapport Geplaatst: 27 februari 2011 Klik eerst op "View" "aspect ratio" en dan Widescreen. Klik dan op opslaan, klik op "Save movie as..." en dan op "High Definition (1080p of 720p)" en je filmpje wordt dan opgeslagen in hd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.