Bierbuikje Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Ik denk ik show eens hoe roest eruit ziet met verf. Reageren
Doetho Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Ik zie er niet echt roest in Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Ik zie er niet echt roest in Ik zie in jouw post niet echt de GFX regels terug: "Er wordt van je verwacht dat je rate (beoordeling) van argumenten is voorzien. Waarom vind je iets mooi of waarom juist niet? Wat kan de maker in kwestie verbeteren? Stel jezelf dergelijke vragen en formuleer deze in je beoordeling. Dit maakt het voor degene die zijn of haar design laat beoordelen stukken leuker en bovendien heeft die gene er vaak ook nog wat aan! " Ik vind het grappig gedaan, de letters zien er echt uit als metaal, heb je daar een tutorial voor gebruikt ofzo? Schaduw is ook bijna perfect. De 'roest' is meer verf met die kleurtjes, ik zou ze meer als roest laten door alles de bruine kleur te geven. Nu oogt het wat raar, het klopt niet helemaal. Twee tegengestelde sferen, een grauwe met het metaal en de achtergrond, en een met de kleurtjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.