RebrySander Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Hallo allemaal , Ik kan niet meeer verder na de missie van house party.ik heb het al 2 keer proberen opnieuw te spelen en het lukt nog altijd niet.Nu heb ik geen opdracht gevers meer er staat niks op mijn radar en ik ben al naar verschillende landen geweest en ik heb nog geen nieuwe opdrachtgevers na de opdracht van house party maar ik heb wel gezien dat ik de opdracht van High Stakes, Low-Rider niet gedaan heb ma ik vind hem niet of ik heb geen telefoon of zo gekregen om die missie te doen en ook stond er geen letter op mijn radar Ik hoop dat ik vlug antwoord krijg. Dank u Sander Rebry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 pak een lowrider met hydrolics en ga naar die plek toe(zie screen) daar staat als het goed zo'n rood ding...doe dat is misschien moet je dat wel doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RebrySander Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb nu gedaan wat je gezegd hebt maar het lukt nog altijd niet ik heb dus naar dat rood dingetje geweest en er stond daar een gast . en dan stond er daar achter die muur een rood cirkeltje maar ik heb die missie al eens gedaan.Maar nu heb ik het dus terug gedaan en het lukt nog altijd niet kheb het wel meer dan een keer gedaan ondertussen zijn er al nieuwe tracks voor te lowriden en ik heb nog altijd geen nieuwe opdrachtgevers Dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 heb je ook al geracet in zon lowrider? zo ja, heb je wel gnoeg respect? klas in die walktrought dat je veel respect moes hebbe om verder te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RebrySander Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) nee ik heb ook nog niet geraced met zon lowrider ik doe wat jullie zeggen ma het lukt niet . ma ik heb een veel beter idee ik geef jullie de savegame en als je het gevonden hebt dan moet je het maar vertellen he wat er verkeerd ging. Je kun hem klik hierdownloaden Bewerkt: 1 juli 2005 door RebrySander Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 kheb et zo ff bekeken, en ff je stat bekeke, en ik zie dat je heel erg weinig respect heb... kweet niet of je al een missie hebt gdaan die over gang wars ging.. maar koop es wat groene kleren, knal veeeeel ballas en politieventje neer.. dan krijg je meer respect want ik gloof dat dat het probleem is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darthmick Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb precies hetzelfde problem gehad omdat ik speelde met een no cd patch en nu speel ik wel met de originele DVD en nu doet hij het wel gewoon. dus speel jij met de originele DVD? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RebrySander Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Neen ik heb kan geen dvd lezen kheb een image gemaakt van de orginele dvd anders moet ik veel betalen voor ne dvd-rom dus ja. Ma ik denk niet dat het daar aan ligt ze.Ma ik heb nu wel gedaan wat friemel gezegd heeft de gangs van ballas dood schieten en dan krijg je inderdaad meer repect en het is nu al over de helft ook stamina en muscle zijn helemaal upgrade. Ma ik heb ook een telefoon gekregen van helena en ze vroeg of ik eens langs kwam en ik heb eens langs gegaan en er was weer niks khad ook weer geen opdracht gevers dus ja.IK WEET HET NIET MEER HELP A.U.B Savegame : Klik hier Sander Bewerkt: 2 juli 2005 door RebrySander Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hmmmm ksnap er zelf ook niet egt zo heel veel van :blink: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RebrySander Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ka Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RebrySander Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Kan niemand me helpen astublieft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RebrySander Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hoi ik denk dat ik het gevonden hebt ik heb gesaved met cheatscodes ik denk dat dat de fout is van mijn spel Ik ga het efe proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 niet meerdere berichte achter elkaar plaatse, das spam, gebruik de edit knop, en ik denk niet dat de cheats ermee te maken hebben want ik heb ook wat cheats gebruikt en ik heb nergens last van (of ik heb gwoon een lieve pc :ph34r: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krid Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Heb je misschien een mod ofzo gebruikt, want toen ik dat had gedaan deed hij het ook niet meer, toen heb ik gewoon ff opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het weer. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.