Niels707 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ik wil graag online kunnen spelen maar moet ik dan eerst een Games voor Windows Live account aanmaken of zo?
PrioX Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ja, je moet Games for Windows Live hebben. Hoe dat allemaal werk weet ik helaas niet maar als je een Xbox Live account hebt kan je die gebruiken
Niels707 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ja, je moet Games for Windows Live hebben. Hoe dat allemaal werk weet ik helaas niet maar als je een Xbox Live account hebt kan je die gebruiken Ik heb geen Xbox Live account maar wel Games voor Windows Live.
GolfG60 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Wat dacht je van dat allemaal invullen? en op accept drukken?
Niels707 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Wat dacht je van dat allemaal invullen? en op accept drukken? Dan zegt ie dat hij mijn creditcard-nummer wil!
Big Boss Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Je hebt helemaal geen creditcard nodig om je te registreren bij Live, dat is volledig gratis. Normaal gezien had je dat trouwens al moeten doen bij het installeren van GTA IV. Om naar de multiplayer te gaan moet je trouwens eerst de singleplayer opstarten en dan via je telefoon 'Multiplayer' kiezen.
Niels707 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Je hebt helemaal geen creditcard nodig om je te registreren bij Live, dat is volledig gratis. Normaal gezien had je dat trouwens al moeten doen bij het installeren van GTA IV. Om naar de multiplayer te gaan moet je trouwens eerst de singleplayer opstarten en dan via je telefoon 'Multiplayer' kiezen. Mijn neef heeft GTA IV geinstalleerd, die is nogal technisch en hij komt zondag bij mij dus ik ga hem wel vragen of hij dan even wil kijken. En ik heb dat wel gedaan met die telefoon maar dan zegt ie: 'To play Multiplayer you need to be connected with Games for Windows Live!'
Niels707 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Mijn neef is Zondag geweest en zei dat je met een gedownloade versie van GTA IV geen Multiplayer kan spelen. Is dat waar?
Remco124 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 (bewerkt) Illegaal? Zoja, Kan ik je niet helpen. Bewerkt: 26 februari 2011 door Remco124
-TonyStark- Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Mijn neef is Zondag geweest en zei dat je met een gedownloade versie van GTA IV geen Multiplayer kan spelen. Is dat waar? Heb je hem illegaal ?
Flokkert Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Mijn neef is Zondag geweest en zei dat je met een gedownloade versie van GTA IV geen Multiplayer kan spelen. Is dat waar? Heb je hem illegaal ? Dat denk ik wel. Aangezien z'n neef zegt dat je niet met de gedownloade versie niet Online kan spelen. Ik denk dat je inderdaad niet met de gedownloade versie Multiplayer kan spelen.
Jacky-2007 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Je geeft aan dat je een illegale versie hebt van de game. Twee dingen: Nee, dan kan je niet online spelen en nee, we helpen geen leden die vragen hebben over illegaal verkregen games. Koop het origineel in de winkel, dan helpen we je.
Remco124 Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 Je geeft aan dat je een illegale versie hebt van de game. Twee dingen: Nee, dan kan je niet online spelen en nee, we helpen geen leden die vragen hebben over illegaal verkregen games. Koop het origineel in de winkel, dan helpen we je. Precies, Ik moest het ook kopen.
Recommended Posts