GTAisgang Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 hallo beste leden van GTAforum, ik heb sinds 3 jaar een ipod 2G (4.2.1) maar sinds 3 dagen laadt hij niet meer op en iTunes ziet hem ook niet! nu is de batterij leeg en staat er een stekker en een bliksemschicht, die ik hem in de oplader blijft het teken zo maar doe ik hem in mijn pc dan gaat de stekker weg en blijft alleen het bliksemschichtje staan en dan start hij en gaat meteen weer uit en dan start i weer op en gaat i weer uit en zo gaat dat door. kan iemand mij helpen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Maak eens je stekkeringang schoon, daar kan best wel veel vuil inzitten. En probeer een andere kabel, een slechte kabel kan wel dat bliksem tekentje geven maar laad verder niks op. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Maak eens je stekkeringang schoon, daar kan best wel veel vuil inzitten. En probeer een andere kabel, een slechte kabel kan wel dat bliksem tekentje geven maar laad verder niks op. sorry, maar het werkte niet, nog steeds het zelfde verhaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.