DevildemonNL Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 hallo allemaal. ik heb een probleempje met gta sa als ik een kwartier tot half uurtje soms iets langer gta heb gespeeld. dan loopt me beeld vast en me muziek speelt gewoon door wat kan het wezen? ik heb mods in me spel zitten en installeer ze met sami. kan het zijn dat het met de mods te maken heeft? Mvg DevildemonNL (Rowan) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Dat kan ja, verwijder ze maar is en probeer dan. Reageren
DevildemonNL Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Dat kan ja, verwijder ze maar is en probeer dan. oke ga ik dat is proberen alvast bedankt als het niet lukt, reageer ik wel weer is op het forum Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Anders ligt het aan je videocard of drivers, update die anders ook maar is je drivers als ze niet up-to-date zijn Reageren
DevildemonNL Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Anders ligt het aan je videocard of drivers, update die anders ook maar is je drivers als ze niet up-to-date zijn en hoe kan ik die updaten dan ? ik heb gewoon sami verwijdert en nu doet me spel het niet meer Reageren
DevildemonNL Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Anders ligt het aan je videocard of drivers, update die anders ook maar is je drivers als ze niet up-to-date zijn en hoe kan ik die updaten dan ? ik heb gewoon sami verwijdert en nu doet me spel het niet meer naja ik heb me spel verwijdert en moet op nieuw beginnen maakt me niet uit vindt ut wel goed ik heb nu img tool en is ff uit vinden hoe ik het moet gebruiken maar ik begin ut al te snappen al vast bedankt boertijger Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Je had je savegame ook gewoon even apart kunnen opslaan. Dan had je nu niet opnieuw hoeven beginnen! Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Bij het uninstallen verwijderd hij normaal niet de GTA San Andreas User Files. Je moest deze in feite niet verwijderen (gta.set soms niet meegerekend). Hierdoor zou je je savegames dus nog steeds gehad hebben. Reageren
DevildemonNL Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 oke weet ik dat ook weer voor de volgende keer als me dit gebeurt heel erg bedankt vooral ik dacht toen ik de missie zag dat ik verder kon en toen moest ik nog op nieuw beginnen ik doe gta al een tijdje maar zat al een tijdje met mods te doen en nu weet ik gewoon img tool is de beste heel erg bedankt allemaal greetz DevildemonNL (Rowan) Reageren
520860 Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Ik heb nu hetzelfde probleem. Ik heb alle mods verwijderd (via SAMI > Unistall mods), maar nu zitten er nog steeds andere auto's. Ik weet niet hoe ik die eruit krijg. Het echte probleem is dat SA telkens vastloopt. Meestal is dat als ik in een auto zit en een poosje gereden heb. Het spel slaat vast, maar de geluiden (radio, optrekken van de auto) gaan gewoon door. Weet iemand een oplossing?? P.S. Ik heb net geheel San Andreas opnieuw geinstalleerd. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Heb je CCcleaner al geprobeert? Download CCcleaner en instaleer die op je computer http://www.piriform.com/ccleaner -Start CCcleaner op -Scan naar problemen -Herstel geselecteerde problemen -Het beste kun je een back up maken, daar vraagt het programma daarna naar -Start je computer daarna opnieuw op, en GTA San Andreas zou moeten werken. Succes! Reageren
520860 Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Heb ik geinstalleerd, met dit programma heb ik SA verwijderd en hij is nu opnieuw aan het installeren (voor de zekerheid even een andere map gedaan dan Rockstar Games). Moet nog even testen of hij het goed doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.