TopCat Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Nu ik stelde me is de vraag af... voor wat deze dingen dienen... --------------- Hudmode=? DrawMode=? Frame Limiter=? Mip Mapping=? Anti Aliasing=? ---------------- Nu de vraag is mijn FX Quality staat op "Low" En tog heb ik soms nog altijd low fps... Kan ik door nog andere opties te verzetten nog beter spelen? Tell me,... Mijn Systeem Informatie zou normaal SA deftig moetten aankunnen... OS: WinXP Professional 5.1 Service Pack 2 (Build #2600) CPU: Intel Celeron , 2.00 GHz Video: Plug en Play on nVidia GeForce FX 5200 (1024x768x32bpp 85Hz) Sound: Vinyl AC'97 Audio (WAVE) Memory: Used: 160/256MB Uptime: 6h 19m 15s HD: [C:] 18.37/37.26 GB Ik weet het Celeron is niet het beste van het beste... Maar als jullie weten of je met options nog iets kan veranderen Als je met options het niet kan veranderen zal ik maar een nieuwe processor kopen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Als je het echt soepel wilt laten lopen zet je resolution op 640X480x32 en als hij dan nog schokkerig gaat op 640X480X16. Ook kan je de draw distance op zijn laagst zetten, draw disctance bepaalt hoever je kan zien, hoe verder je kan zien, hoe zwaarder voor je pc.... En zo slecht is Celeron niet hoor, m'n vader heeft ook een Celeron, maar dan van 2,4 GHz en ook een nVidia GeForce FX 5200 en op die computer kan ik san andreas op z'n hoogste draw distance zetten, fx quality op very high, en een resolutie van 1024X768 en loopt nog op hoge FPS Bewerkt: 5 juli 2005 door zeemon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Al deze functies staan kort uitgelegd in het boekje wat bij GTA San Andreas zit. Heb je nog meer specifiken vragen hierover dan kan je het even melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 De frame limiter laat je best aanstaan als je geen last wil hebben van frameratedrops dat alles eerst heel vlot loopt maar dan enorm vertraagd. Aan anti-aliasing zou ik met je huidige kaart op off laten staan. Die fx5200 is eigenlijk niet zo'n top kaart is zelfs trager dan de geforce 4 mx 460 maar is wel een direct x 9.0 kaart (maar verbleekt als je ze gaat vergelijken met de eerste direct x 9.0 kaart van ati nl de radeon 9500). Je kan wel proberen op 16 bit in de laagste resolutie gaan spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.