BoerBanaan Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Hmm, ik weet het niet.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 (bewerkt) Ik zie waarvoor je bent gegaan, maar de afwerking is niet helemaal goed. Ik vind de border niet geweldig, past er totaal niet bij, ik zou bij dit design voor borderloos gaan. De muziek nootjes links en rechts van de gitaar zien er goed uit, al zou ik nog even kijken hoe een outer glow op die nootjes er uit zou zien. Het effect bij de hand van de gitaarspeler vind ik er trouwens ook zeer gelikt uitzien. Een light source met een 100px soft brush boven of onder je focal zou ik ook leuk vinden om te zien. Helaas van de border, maar verder opzich een nette signature. Bewerkt: 15 februari 2011 door Gta Ripper Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Thanks, verder nog reacties? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Ratezzzzzzzz Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Ik vind hem niet zo mooi. Veel te eentonig. dan rood, vervolgd door geel en zo door. een 4/10 Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik vindt hem wel mooi, misschien zoals hierboven gezegd word wat eentonig maar ach, 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.