Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Ik heb weer eens een probleem met mijn laptop (ik ben echt toe aan een nieuwe ). Op een of andere manier is de stijl die ik nu sinds gisteren heb, van Windows Klassiek. Of in ieder geval, de stijl zelf lijkt er erg op; Ik weet dat ik een tijd geleden een Windows 7 skin had geïnstalleerd, maar daar waren sowieso toen geen problemen mee. Ik heb geprobeerd die skin te verwijderen en dat heb ik geprobeerd, maar tevergeefs; ik gebruik nog steeds dezelfde stijl... Het is niet erg duidelijk wat ik zeg, maar het probleem is dus dat ik totaal niet weet hoe ik dit kan fixen. Even korte informatie: Ik maak gebruik een HP Compaq CQ60-300ED met Windows Vista Home Basic. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Ik weet niet of het helpt, maar gewoon rechtsklikken op je bureaublad -> Aan persoonlijke Voorkeur Aanpassen -> Kleur en Vormgeving van Vensters/Thema. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 (bewerkt) Dat is dus wat ik al geprobeerd had, maar dit hielp niet (en nog steeds niet)... Bewerkt: 15 februari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Ik had ook eens dat probleem, en dat kwam omdat m'n Themeservice niet actief was. Klik eens rechts op je taakbalk beneden en dan op 'Taakbeheer'. Ga in Taakbeheer naar het tabblad 'Services'. Zoek daar eens naar de naam 'Themes'. Als er bij staat 'Gestopt', klik je rechts op de Service en dan 'Service Starten'. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Die functie stond al aan... Ik had maar voor 'Opnieuw Starten' gekozen, maar ook dát haalt niks uit... Reageren
iefen Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 verkeerd geplaats lol? dit is hardware >>> Door Thundercover: Off-topic berichten en moderatorgedrag voortaan achterwege laten, s.v.p. Er is niet voor niets een rapporteerknop.<<< Reageren
Hayte Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 geheel offtopic lol? On-topic; Ik denk virus; download MBAM en laat die eens draaien. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Zojuist klaar met de scan, maar het haalt niets uit. Er is geen virus gevonden... Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Volgens mij is er gewoon iets mis gegaan met het instellen van het gebruik van visuele thema's. Het is namelijk geen Windows Klassiek, maar een thema dat ik ook bij het verkeerd instellen van visuele thema's kreeg. Ik ben er nu niet meer erg in thuis. Kan je vertellen hoe je je visuele thema's installeert? Waarschijnlijk zul je het programma dat je ervoor gebruikt opnieuw moeten draaien of moeten deïnstalleren. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Misschien nog eens VistaGlazz (klik) downloaden en je bestanden proberen te patchen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 (bewerkt) Misschien nog eens VistaGlazz (klik) downloaden en je bestanden proberen te patchen? Het is gelukt. Ik moest inderdaad de bestanden patchen met VistaGlazz. Ik was vergeten dat ik toendertijd VistaGlazz gebruikte om dat thema te kunnen installeren. @Thundercover: Ik geloof dat ik het thema met een programmatje had geïnstalleerd. Het plaatste dan de bestanden automatisch op de bijbehorende plek. Bewerkt: 16 februari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.