Jump to content

Stijl komt niet meer overeen met 'vaste' stijl


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ik heb weer eens een probleem met mijn laptop (ik ben echt toe aan een nieuwe :7).

Op een of andere manier is de stijl die ik nu sinds gisteren heb, van Windows Klassiek. Of in ieder geval, de stijl zelf lijkt er erg op;

2epos2s.jpg

Ik weet dat ik een tijd geleden een Windows 7 skin had geïnstalleerd, maar daar waren sowieso toen geen problemen mee. Ik heb geprobeerd die skin te verwijderen en dat heb ik geprobeerd, maar tevergeefs; ik gebruik nog steeds dezelfde stijl...

Het is niet erg duidelijk wat ik zeg, maar het probleem is dus dat ik totaal niet weet hoe ik dit kan fixen.

Even korte informatie:

Ik maak gebruik een HP Compaq CQ60-300ED met Windows Vista Home Basic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook eens dat probleem, en dat kwam omdat m'n Themeservice niet actief was. Klik eens rechts op je taakbalk beneden en dan op 'Taakbeheer'. Ga in Taakbeheer naar het tabblad 'Services'. Zoek daar eens naar de naam 'Themes'. Als er bij staat 'Gestopt', klik je rechts op de Service en dan 'Service Starten'. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er gewoon iets mis gegaan met het instellen van het gebruik van visuele thema's. Het is namelijk geen Windows Klassiek, maar een thema dat ik ook bij het verkeerd instellen van visuele thema's kreeg. Ik ben er nu niet meer erg in thuis. Kan je vertellen hoe je je visuele thema's installeert? Waarschijnlijk zul je het programma dat je ervoor gebruikt opnieuw moeten draaien of moeten deïnstalleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien nog eens VistaGlazz (klik) downloaden en je bestanden proberen te patchen?

Het is gelukt. :puh: Ik moest inderdaad de bestanden patchen met VistaGlazz. Ik was vergeten dat ik toendertijd VistaGlazz gebruikte om dat thema te kunnen installeren. :puh:

@Thundercover: Ik geloof dat ik het thema met een programmatje had geïnstalleerd. Het plaatste dan de bestanden automatisch op de bijbehorende plek.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...