vice Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 de meeste weten dit zeker al maar ik nog niet. als ik vice city opstart zoek ik altijd de knop voor een filmpje te beginnen maar met welke knop maak je dat? :ph34r: en hoe kom je te weten dat je aan het opnemen bent? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je kan geen filmpjes opnemen in VC zomaar opnemen. Of je moet Fraps downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Je kunt wél een herhaling opnemen met F1, dan neemt hij ongeveer 30 seconden op, die kun je terugvinden in de GTA Vice City User Files map als replay.rep, je kunt er dan niks aan veranderen, om het aan anderen te laten zien kun je ze alleen de replay.rep geven, verder niets. Wel handig als je FRAPS niet hebt, maar echt leuk is het niet aangezien je ook met F2 moet opslaan en met F3 kun je de opgeslagen herhaling weer zien, zit een beetje vaag in elkaar, het handigste is FRAPS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergio1991 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Je kunt wél een herhaling opnemen met F1, dan neemt hij ongeveer 30 seconden op, die kun je terugvinden in de GTA Vice City User Files map als replay.rep, je kunt er dan niks aan veranderen, om het aan anderen te laten zien kun je ze alleen de replay.rep geven, verder niets. Wel handig als je FRAPS niet hebt, maar echt leuk is het niet aangezien je ook met F2 moet opslaan en met F3 kun je de opgeslagen herhaling weer zien, zit een beetje vaag in elkaar, het handigste is FRAPS. bedankt vr de tip :$ Bewerkt: 27 december 2005 door Sergio1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je mág hier geen e-mailadressen posten, en je kunt FRAPS downloaden op GTAgames.nl, ik adviseer je dus om je bericht te editten (aangezien de moderator op vakantie is), en FRAPS te downloaden op GTAGAmes.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 tja,ik wil fraps wel downloaden maar hoe kan je dan een filmpje omnemen want ik denk dat ik er dan nog niks van snap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 Kijk eens in dit topic en in deze. Ik hoop dat ik je met dit probleem geholpen heb. Zoekfunctie gebruiken volgende keer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 ja ik heb nu fraps het werkt!! maar kan iemand me helpen met een link te geven naar een topic waar staat hoe je een foto op het forum zet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Jazeker, je kan dit allemaal nalezen in de Helpdesk. Lees die eens goed door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 oke bedankt,intussen heb ik fraps gedowload en als ik op f9 duw pakt het ook op,maar bestaat er ook een prog. waarmee je langer als 30 seconden kan opnemen? liefst met geluid maar dat hoeft niet! vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sergio1991 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Langer dan 30 seconden? Ik heb iets van een frap 9.... gedownload en hij pakt continue op kan je dat niet wijzigen bij je instellingen van frap+ je moet (bij mij in ieder geval op F7 drukken i.p.v. F9) anders download je gewoon een andere hé Sergio1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 oke bedankt! kan je ook even zeggen hoe lang ongeveer? en waar vond je het...maar toch bedankt! vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) met fraps 1.9D kan je oneindig opnemen zonder geluid. je vind hem gewoon op gtagames.nl, dacht ik. Bewerkt: 25 juni 2006 door brbgtaplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.