Jump to content

met welke toets begin je een filmpje


vice

Recommended Posts

de meeste weten dit zeker al maar ik nog niet.

als ik vice city opstart zoek ik altijd de knop voor een filmpje te beginnen

maar met welke knop maak je dat? :ph34r:

en hoe kom je te weten dat je aan het opnemen bent? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wél een herhaling opnemen met F1, dan neemt hij ongeveer 30 seconden op, die kun je terugvinden in de GTA Vice City User Files map als replay.rep, je kunt er dan niks aan veranderen, om het aan anderen te laten zien kun je ze alleen de replay.rep geven, verder niets. Wel handig als je FRAPS niet hebt, maar echt leuk is het niet aangezien je ook met F2 moet opslaan en met F3 kun je de opgeslagen herhaling weer zien, zit een beetje vaag in elkaar, het handigste is FRAPS.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wél een herhaling opnemen met F1, dan neemt hij ongeveer 30 seconden op, die kun je terugvinden in de GTA Vice City User Files map als replay.rep, je kunt er dan niks aan veranderen, om het aan anderen te laten zien kun je ze alleen de replay.rep geven, verder niets. Wel handig als je FRAPS niet hebt, maar echt leuk is het niet aangezien je ook met F2 moet opslaan en met F3 kun je de opgeslagen herhaling weer zien, zit een beetje vaag in elkaar, het handigste is FRAPS.

bedankt vr de tip :$

Bewerkt: door Sergio1991
Link to comment
Delen op andere websites

Je mág hier geen e-mailadressen posten, en je kunt FRAPS downloaden op GTAgames.nl, ik adviseer je dus om je bericht te editten (aangezien de moderator op vakantie is), en FRAPS te downloaden op GTAGAmes.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

Langer dan 30 seconden?

Ik heb iets van een frap 9.... gedownload en hij pakt continue op

kan je dat niet wijzigen bij je instellingen van frap+ je moet (bij mij in ieder geval

op F7 drukken i.p.v. F9)

anders download je gewoon een andere hé :Y

Sergio1991 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...