Jump to content

[ UPNP ]Probleem bij Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

(Ik weet niet dat deze post hier goed sta maar ik dacht van programere heeft hiermee iets te maken)

Ik heb het spel Test Drive Unlimited 2 Gekocht nice spel maar ik kan niet online spelen door de fout ''Your Nat type is : Moderate:PortRestrictedCone'' Dus ging ik naar de info pagina ervan Klik

Daar zag ik:

PortRestrictedCone

A port restricted cone NAT is like a restricted cone NAT, but the restriction includes port numbers. Specifically, an external host can send a packet, with source IP address X and source port P, to the internal host only if the internal host had previously sent a packet to IP address X and port P.

dus dan ging ik naar me Belgacom site van me router (bbox 2) en daar vond ik niets van UPNP???

Geplaatst:

typ je ip adress in bij de adresbalk van je internet, dan meot je het wachtwoord van je router weten, en daartussen staat ergens upnp en dat moet je aanzetten

Geplaatst:

Typ je IP adress in bij je internetbalk (192.168.1.1)

=> Advanced Settings

=> NAT (Enable or disable NAT module function !!!op enable zetten!!! dan save)

=> Nat Mapping Table (staat er niks dan effe refreshe) ( kijk wat er staat bij mij stond hier 192.168.1.3)

=> Virtual Server

=> Zet dan poort 192.1681.X (X= jou locale ip van de router, wat er bij NaT Mapping Table stond)/TCP&UDP/28960/28960 open

=> doe dit het zelfde voor 28961 en 28962

=> vink alles aan (enable) en add

=> Open TDU2 en kijk of je deze melding nog steeds krijgt.

Geplaatst:

Typ je IP adress in bij je internetbalk (192.168.1.1)

=> Advanced Settings

=> NAT (Enable or disable NAT module function !!!op enable zetten!!! dan save)

=> Nat Mapping Table (staat er niks dan effe refreshe) ( kijk wat er staat bij mij stond hier 192.168.1.3)

=> Virtual Server

=> Zet dan poort 192.1681.X (X= jou locale ip van de router, wat er bij NaT Mapping Table stond)/TCP&UDP/28960/28960 open

=> doe dit het zelfde voor 28961 en 28962

=> vink alles aan (enable) en add

=> Open TDU2 en kijk of je deze melding nog steeds krijgt.

Ik zit al vast bij stap 2 NAT dat staat niet in mijn menu list van Belgacom

2wdoqdi.jpg

Geplaatst:

Hmm, sorry dit was voor de BBox zelf en niet voor de BBOX2

Ik heb na enige tijd toch het antwoord gevonden :

typ het adres van de modem in je adresbalk en enter ( zie hieronder )

javascript:mimic_button('goto: 900..') en druk op enter

Zo kom je terrecht bij UpnP settings enzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, sorry dit was voor de BBox zelf en niet voor de BBOX2

Ik heb na enige tijd toch het antwoord gevonden :

typ het adres van de modem in je adresbalk en enter ( zie hieronder )

javascript:mimic_button('goto: 900..') en druk op enter

Zo kom je terrecht bij UpnP settings enzo.

Ik ging terug naar de ip page en dee javascript:mimic_button('goto: 900..') en enter maar er gebeurde niets

EDIT: Werkt steeds nog niet vanalles geprobeerd :(

Bewerkt: door 007 Harings

Sorry, de laatste reacties gingen over de Belgacom Bbox1.. bloos.gif

Ik heb de laatste 2 dagen me dus we wat meer verdiept in de Belgacom B-box2 en ik trek alvast 1 conclusie... wat een kut modem om mee te gamen. puh2.gif

Er zijn 2 opties:

Als je VDSL op de BBOX2

Oplossing:

Firewall settings -> DMZ host -> eigen IP adres als DMZ instellen

Optie 2:

Een router achter je modem neer zetten zodat je je VoiP enzo kan inschakelen.

Zie hier voor meer informatie.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Als je VDSL op de BBOX2

Oplossing:

Firewall settings -> DMZ host -> eigen IP adres als DMZ instellen

Dat gaat niet want ik ben draadloos verbonden omdat het te lang is voor een kabel naar boven :puh:

Geplaatst:

Jezus, wat een oplichters zijn Belgacom en Telenet ^^

Maargoed, heb je optie 2 al geprobeert? Dat je een router achter je Bbox2 zet, want dat zou als het goed is wel werken.

Sowieso wil ik wat meer informatie over je Bbox2, aangezien er verschillende Sagem's zijn. :)

Geplaatst:

Jezus, wat een oplichters zijn Belgacom en Telenet ^^

Maargoed, heb je optie 2 al geprobeert? Dat je een router achter je Bbox2 zet, want dat zou als het goed is wel werken.

Sowieso wil ik wat meer informatie over je Bbox2, aangezien er verschillende Sagem's zijn. :)

Ik had is gezien op je vorige post naar die link ervan en snap er niet veel van xD ik heb ondertussen ook een support ticket geopent bij het spel ervan. :)

Geplaatst:

TDU2 is ook niet echt een lekker spel om online te gamen, ivm met de vele klachten enzo. :puh:

Maargoed, weet je al wat meer over je modem? Bijv de Sagem 3464?

TDU2 is ook niet echt een lekker spel om online te gamen, ivm met de vele klachten enzo. :puh:

Maargoed, weet je al wat meer over je modem? Bijv de Sagem 3464?

Ik heb reinstal gedaan en ik kon online maar na een tijdje spelen ging ik naar windows en crashte de game en wnr ik terug ingame wouw krijg ik dezelfste fout.

Mijn modem is net als deze Klik

EDIT: Ik heb is geprobeerd om online te gaan met die fout, en ik kan online (ik kan praten met andere mensen die online zijn enz) maar er klopt iets niet met de clubs als ik er een wil kopen dan komt erop je moet eerst online zijn. :puh: maar dat zal wel bug zijn van de game

Bewerkt: door 007 Harings

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...