Jump to content

GTA4- episodes from liberty city, niet verder dan launch


procyon

Recommended Posts

Beste lezer(s), na het installeren van een legale gta4 (voor pc) welke correct werkt, wilde ik ook de e.f.l.c installeren, dit

volgens het boekje gedaan, echter nadat er een check via internet is geweest, en je finish moet aanklikken om de installatie

af te ronden, komt er scherm met launch eflc, en als ik dit aanklik gebeurt er helemaal niets.

Ik weet dat er ook een soort activatie via internet moet plaatsvinden,(evt handmatig) maar ik krijg geen unlock code gegenereerd.

Ik zal vast iets niet goed doen.Heeft/hebben jullie tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Download eens Flitskikker's InfoTool en plaats hier de BB-code.

Edit; Nu ik er aan denk; je probeert hem toch niet te starten vanuit GTA IV hé? Dat werkt namelijk alleen met de DLC welke je gekocht en gedownload hebt via het internet.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb zelf TBOGT & TLODN ( Complete Edtion ) en als ik dan de CD erin doe en ik klik op de GTA IV Icoon op mijn Bureaublad geeft hij aan van : Verkeerde CD Geplaatst maar als ik nog een paar keer klik komt er : Launch .... en dan werkt die gewoon.

Dus.. Maar daar ga ik ook even een onderwerpje overstarten want het is namelijk erg irritant!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...