Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Vandaag kwam de multiplayer demo van Crysis 2 eindelijk in de PlayStation Store. Heb hem direct maar even gedownload en ik vind hem egt fantastisch. Mooie graphics alleen de besturing is een beetje anders. Daar moet je natuurlijk aan wennen. Ik denk dat ik nog heel veel tijd aan deze demo ga besteden tot dat het volledige spel uitkomt. !! Reageren
paul007 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 (bewerkt) De demo (PS3) is leuk, het spel speelt lekker weg en de controls zijn logisch. Wel had ik verwacht dat het iets soepeler zou lopen qua framerates. Maarja, dat kan je verwachten met zulke goede graphics! Bewerkt: 17 maart 2011 door paul007 Reageren
frits191 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ik heb de demo even gespeeld voordat hij uitkwam (die je nu niet meer kan spelen) en ik vond het er best mooi uitzien. Ook de gameplay was anders en leuk, ik weet alleen nog niet of ik het ga kopen er zijn zo veel andere goede games die uitkomen... Dat het moeilijk kiezen word Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ik stond vandaag bij de Bart Smit om het spel te halen alleen ik kreeg hem helaas nog niet mee. Die man achter de kassa hield zich aan de verkoopdatum wat ik erg jammer vind. Meestal krijg ik een game daar wel makkelijk mee. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ik heb het spel wel al, maar ik kan het niet spelen omdat ik het niet kan activeren Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Heb de 360 in de MM gehaald. Op het station zag ik hem al liggen bij FRS, dus snel MM...niks...gevraagd en ze moesten ff checken en catching. Weer een cadeaubon besteed. Dalijk installeren en kijken of de 360 ook niet zo'n irritante activatiedatum heeft. Zou mij een beetje vreemd lijken btw, maar die gast had het er ook al over. Ik? Ik denk dat die activatie alleen voor de PC betekent dus, fingers crossed dalijk als ie klaar is met installeren. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Is het het waard om hem te kopen? Want het lijkt me wel een vet spel, maar ik weet niet zeker of die het geld waard is. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 maart 2011 Rapport Geplaatst: 25 maart 2011 Ik heb het spel nu iets meer dan een dag en de graphics zien er mooi uit alleen de multiplayer werkt nog niet helemaal perfect. Soms vallen delen van het geluid weg, heb soms last van lagg en het aimen doet die soms op een andere manier dan je gewend bent / wilt. Als ik geen last heb van deze problemen is het een fantastisch spel maar ik denk ook wel dat ze dit nog zullen patchen. Vind het alleen erg vaag dat ze dit niet is opgevallen tijdens het testen. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Crysis 2 is nu al een slechtere FPS-game dan Crysis was. 1) Kan niet om hoekje kijken. Kom op. MW2 werdt vermoord door de PC community door dit voorvan. 2) Kan ook niet gewoon liggen. Dit is toch wel 1 van de meest gebruikte dingen in Crysis als je wilt sneaken. Belachelijk dat ze het eruit hebben gehaald. 3) Graphics zijn kut. In plaats van realisme (Crysis had dat) wordt dit weer een van de vele games met overgebruikte post-effect filters. Heb je die bloom gezien? Bah. 4) Het is overduidelijk weer een console-georiënteerde game, als je naar de bovenstaande punten kijkt. Hotsakedee, dan maar geen Crysis 2. Zelfs de default controls werken op de computer niet. Kom op. N als nanovision? Ik heb nanovision meteen op Caps Lock gezet, want in de hitte van de strijd is er echt geen tijd om helemaal naar N te gaan met m'n vinger. Kortom: Crysis 2 is voor mij een beunspel dat een slap aftreksel is van de console versies. Wat ben jij een zwartkijker 1) Kan in de retail versie wel 2) Net als of je in een stad op je buik gaat kruipen, je kan je bukken en je hebt stealth mode alhoewel deze niet zo subliem meer werkt als in de eerste 3) Heb je wel de pc graphics bekeken? Want de graphics die eerst getoond waren zijn van de consoles 4) Enkel de demo is voor de consoles gemaakt, het volledige spel is echt voor de pc gemaakt. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Net de storyline uitgespeeld, heeft me toch wel een tijdje gekost Toch wel een ingewikkeld verhaal. Ik snap het meeste wel nu, behalve van die Tara. Werkt zij bij de CIA? Ik heb genoten van dit spel al bij al Reageren
BV_1993 Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Net de storyline uitgespeeld, heeft me toch wel een tijdje gekost Toch wel een ingewikkeld verhaal. Ik snap het meeste wel nu, behalve van die Tara. Werkt zij bij de CIA? Ik heb genoten van dit spel al bij al Ik ben op mijn gemak van de verhaallijn aan het genieten voor zover ik weet werkt Tara niet bij de CIA maar bij Crynet Systems BTW, ik had je hier al een tijdje niet meer gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.