Little Mister Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Hebben jullie ook gemerkt als je een auto hebt getuned in Wheels Arch Angels, en dan zie je later waar meestal X-Flow enzo op staat op de voorruit en bij je voorwiel staat ook tekst. Maar in de PC versie is het gewoon "gecencureerd" Inplaats van tekst is het gewoon wit of grijs, gewoon wit of grijs over de tekst en dat is nogal lelijk. Ligt het alleen aan mij of hebben andere dit ook. Ik heb trouwen geen mods of cheats gebruikt of andere dingen. En ik heb nog search gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ja ik heb het ook ik snap er ook niks van maar de moderators weten het wel (of de slimme leden onder ons ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hey, nee hoor ik heb het niet bnij mij is het gewoon mooi met tekst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.