Jump to content

[RDR] XP maal 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Vond het gisteren avond zeer bizar maar ik was poker aan het spelen in RDR en plots verscheen er dat verdiende XP maal 3 werd gedaan. Heb dan wat advanced coop gespeeld en dus altijd mijn xp 3 maal gehad. Maar na ongeveer 3 a 4 uur was het weer gedaan en verdiende je weer de normale xp. Ik weet dat ze tijdens feestdagen soms XP x2 doen gedurende een periode maar nu was er geen echte aanleiding en duurde het dus ook niet echt lang. Ik vond er op socialclub niets van terug weet iemand hier meer van ?

Geplaatst: (bewerkt)

Vond het gisteren avond zeer bizar maar ik was poker aan het spelen in RDR en plots verscheen er dat verdiende XP maal 3 werd gedaan. Heb dan wat advanced coop gespeeld en dus altijd mijn xp 3 maal gehad. Maar na ongeveer 3 a 4 uur was het weer gedaan en verdiende je weer de normale xp. Ik weet dat ze tijdens feestdagen soms XP x2 doen gedurende een periode maar nu was er geen echte aanleiding en duurde het dus ook niet echt lang. Ik vond er op socialclub niets van terug weet iemand hier meer van ?

Op het officiële forum is er een topic over. Het was dus wel aangekondigd, en had niet echt een speciale reden. Blijkbaar gaat dit nog meer gebeuren.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Inderdaad word dan blijkbaar op hun twitter account aangekondigd en is maar voor 2 uur leek mij precies iets langer :puh: !

Ik hoop alleen maar dat ze het altijd s'avonds gaan doen want anders zal ik tog ni veel tijd hebben om wat xp mee te pakken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...