Jump to content

Hoe maak ik screenshots in GTA 4?


SuperSanderman

Recommended Posts

Nou zat ik laatst een beetje te klooien met de video Editor, toen ik het idee kreeg om an een mooi filmpje een screenshot te maken. Ik probeerde het te met printscreen, maar toen ik het screenshot in Paint plakte, had het een mooie zwarte kleur gekregen. Dus: hoe maak ik screenshots? Kan dat met de video-editor? Of moet ik het screenshot converteren? Of is er een apart programmaatje oor nodig? Ik hoor het graag!

Link to comment
Delen op andere websites

Het maken van een screenshot staat niet genoemd op de WikiGTA pagina. Als ik de pagina zo lees (ik heb zelf geen PC versie) lijkt het ook geen functie te zijn in de Video Editor.

Over je poging met "prtscrn": Had je op dat moment het beeld gepauzeerd, of terwijl de film afspeelde? In het laatste geval kan het zijn dat de schermafdruk precies op een "dood" frame is gemaakt, en je daarom zwart beeld ziet. Probeer het dan eens terwijl het beeld op pauze staat.

Als je het beeld al wel had gepauzeerd, ben ik bang dat Rockstar het maken van screens in de video editor blokkeert. Hier ben ik echter niet zeker van; wacht even totdat er een PC gamer reageert, anders dan bovenstaande optie weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

@ iedereen hierboven: Ik bedoel inderdaad een screenshot maken an een gepauzeerd filmpje. En Zwierd: ik bedoel een screenshot zoals je er zelf tegen aankijkt. Ik heb GTA op de pc, dus met de video editor. Met je mobiel een foto maken als je over de kop slaat gaat een beetje moeilijk. :puh: Ik zal Fraps downloaden, bedankt hiervoor!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

pak je telefoon ingame, dan staat er ergens de functie camera.. ik weet niet of je dat bedoelt

Kan je helaas geen foto's mee opslaan

Je kan natuurlijk fraps downloaden (legaal natuurlijk)

maar je hebt natuurlijk ook in Steam,xfire,gamecam een cam functie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...