David22 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Dat weet ik maar als je in de stad blijft is het goed als je in de zij buurten terecht komt dan kan je het soms wel vergeten. Jij hebt echt nog een hoop te leren, jongen. Amerika is niet wat jíj denk dat het is. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Ik weet wat daar afspeelt ik ben er ook al een keer geweest het is daar wel gevaarlijk. Reageren
David22 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Ik weet wat daar afspeelt ik ben er ook al een keer geweest het is daar wel gevaarlijk. Dat is het in Amsterdam zuidoost ook, als je niet uitkijkt... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 In Amsterdam ook 2 keer maar niet in zuid oost Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Dat weet ik maar als je in de stad blijft is het goed als je in de zij buurten terecht komt dan kan je het soms wel vergeten. Jij hebt echt nog een hoop te leren, jongen. Amerika is niet wat jíj denk dat het is. Hij is geak he Als je daar net komt kan je geen huisje in de stad betalen knul, die zijn daar nogal fokking expensive like OMG, om t maar ff in amerikaanse termen te zeggen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Weet ik wat hier een luxe huis is is daar een flatje maar gepluimd bestaat er wisselkoers maar ik denk maar zo je moet sluikse iets leuks in je leven gedaan hebben Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Weet ik wat hier een luxe huis is is daar een flatje maar gepluimd bestaat er wisselkoers maar ik denk maar zo je moet sluikse iets leuks in je leven gedaan hebben Typ eens normaal,mét interpunctie. Krijg hoofdpijn door je teksten te lezen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Ik ben te moe om te typen xD vooral op een iPod Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Als je te moe bent om te typen,typ dan niet. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Heren, babbel lekker verder in de chat...hier graag weer ontopic. Reageren
Fezz Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 (bewerkt) Nee, ik heb geen leven. Als ik weer een vriendin heb dan krijg ik er wel weer een. Ik ben alleen erg druk met school gamen. Bewerkt: 14 juli 2011 door Fezz Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 21 juli 2011 Rapport Geplaatst: 21 juli 2011 (bewerkt) Ik heb een gemiddeld sociaal leven. Niet meer en niet minder Tijdens de vakantie spreek ik af en toe af met een vriend (zowel om te gamen als om weg te gaan), doe eens een cinemake of zet ik al 's een stapje in de wereld met vrienden of vriendinnen, maar dat doe ik niet zo vaak. Ook met mijn vriendin spreek ik vaak af. Maar als mijn week helemaal volgepropt zit met dingen om te doen, dan wordt ik lastig en geïrriteerd. Neen, geef mij maar een lekker rustige vakantie. Helaas gaat volgende week mijn 'eenzame week' van start: ik heb in elke zomervakantie minstens één week waarop 95% van mijn vrienden op kamp of op reis is of dergelijke Bewerkt: 21 juli 2011 door MidnightMayhem Reageren
aron24 Geplaatst: 25 mei 2015 Rapport Geplaatst: 25 mei 2015 Ik heb vrienden, niet superveel, maar wel goede. Ik ben vrij rustig en ik ga nog niet uit, dus ja. Redelijk sociaalleven. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 25 mei 2015 Rapport Geplaatst: 25 mei 2015 Ik heb een leven, ik heb een sociaal leven en verdien zelfs geld met de sport :D (Ik vraag 5 euro in ruil voor hulp om bijvoorbeeld op hoge gebouwen te klimmen. Tot nu toe heb ik op die manier €531 verdient ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.