Wanger Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Hej, Heb gister GTA IV gekocht via steam & gedownload. Toen ik begon met spelen op highest schokte hij. Heb ik alles op low gezet bleef die hetzelfde doen, heb drivers al geupdate voor zover dat nog niet was gedaan, en ook heb ik memrestrict al geprobeerd, maar dit hielp ook niet. Heb nog geen patches gedownload, maar dit hoeft ook niet omdat ik het via steam gehaald heb? Dit zijn mijn pc specs: Processor: Intel® Core i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz Memory: 4096MB RAM Hard Drive: 1 TB Video Card: ASUS EAH5550 Series Motherboard: ASUS P7H55-M LE Series. Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit Alvast bedankt. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Je videokaart is niet goed genoeg voor Highest, dus je zult je settings lager moeten zetten. Reageren
Hayte Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Flitsie, lees nou eerst de gehele post door On-topic; Heb je álle memrestrict lines geprobeerd? Reageren
Wanger Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Hej. Ja ik heb alle memrestrict lines getest, er veranderde niks aan de schokken. Trouwens ik heb 2x benchmark test gedaan, 1x met alles op lowest & 1x op highest. Lowest gaf 27 fps, en highest 33, raar. Als ik het niet op kan lossen kan ik dan mijn geld ook terug eisen van steam? mijn systeem moet het spel makkelijk op lowest kunnen draaien... In ieder geval bedankt voor de comments. Wanger. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Ik weet niet hoe het precies zit met steam maar ik denk dat je toch best de nieuwste patch download en installeert. Deze zorgt namelijk dat de meeste problemen in GTA IV opgelost zijn. Reageren
Wanger Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Instalatie mislukt. Voer de instelling uit om de update te installeren. ^^ Krijg ik als ik die patch probeer te installeren :S Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Misschien dat je hetzelfde probleem als de persoon in dit topic hebt. Hij kon ook eerst de patch niet installeren, maar toen vond hij dit. De patch was geïnstalleerd, en de haperingen waren verdwenen. Reageren
Wanger Geplaatst: 17 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Patch geinstalleerd, maar nog steeds geen verandering Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.