danickyman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik zoek de takelwagen heeft iemand een kaartje waar ze opstaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 daar is één vaste plek voor en dat is hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ret Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ze rijden meestal in de buurt van de haven van los santos als er niet zijn moet je gewoon daar rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ze rijden ook heel vaak in de buurt van de vliegschool meer info: Guide Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danickyman Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 THX was al in de buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danickyman Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) kan je er ook iets mee takelen mij lukt het niet SORRY VOOR DUBBELE POST WAS VERGETEN TE EDITE Bewerkt: 1 juli 2005 door danickyman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Naarbove duwe of onder me uw toetse standaard (8)/(2) bij mij me de pijltjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danickyman Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Ik krijg geen gewoone auto aan de haak alleen grote trucks en andere platteland voertuigen Edit heb het voor elkaar Bewerkt: 1 juli 2005 door danickyman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 leukste om met takelwagen/trekker te doen is wel een hele rij amken byvoorbeeld 10 trekkers achter elkaar OF een vrachtauto er aan te doen dan kan je je eigen helemaal lanceren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 haha ik doe dat ook zoe ik allemaal takel wagens en trekkens en dan doe ik ze allemaal aan elkaar :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Weet iemand welke knoppen voor de xbox je nodig hebt om auto's op te takelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 geen gewoon achteruit ertegen aan rijden (auto) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Weet iemand welke knoppen voor de xbox je nodig hebt om auto's op te takelen. Is dat niet gewoon de right thumbstick naar voren/achter halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 weeral dit topic <_< , gebruik alsjeblieft eens de zoekfunctie! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Weet iemand welke knoppen voor de xbox je nodig hebt om auto's op te takelen. Is dat niet gewoon de right thumbstick naar voren/achter halen? Dat is bij de packer We hebben het nu over de takelwagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.