EquinoX91 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Weet iemand welke knoppen voor de xbox je nodig hebt om auto's op te takelen. Is dat niet gewoon de right thumbstick naar voren/achter halen? Dat is bij de packer We hebben het nu over de takelwagen Ow... bij mij is dat wel right thumbstick, tenminste wel bij de forklift, dozer, dumper enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Klopt maar de takelwagen is daar los van kijk zelf maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denhalen79 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik heb zelf ook aantal malen, tractors achter elkaar gekoppeld. Daarbij ook een andere auto achteraan gekoppeld, meestal met een persoon nog erin. Deze bleef altijd netjes zitten. Ik ben nu met de nieuwe mod GTA N00bmod v1.0 bezig. Hier kun je elke willekeurige auto spawnen. Heb een aantal towtrucks achter elkaar gehangen. Grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.