Jump to content

FC Barcelona


TekaLoca

Recommended Posts

Zoals je zelf al aangeeft, vind ik hem ook wat gewoontjes. Toch vind ik de effecten zeer goed gelukt. Vooral de schaduwen vind ik mooi gedaan. Wat mij betreft verdient het een 8/10. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem afschuwelijk. De kleuren zijn veel te vel waardoor het logo er niet meer mooi uitspringt. Nog een tip, als je een spaanse club kiest, neem dat een spaanse tekst. Geeft toch een beetje extra sfeer.

Més que un club is een Catalaanse uitspraak over de club (meer dan een club).

Verder een matig werkje. De kleuren op de achtergrond mogen wel wat doffer, en een glans op het logo zou niet misstaan. Met wat tutorials over dit soort dingen zou je wellicht verder komen. :)

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem afschuwelijk. De kleuren zijn veel te vel waardoor het logo er niet meer mooi uitspringt. Nog een tip, als je een spaanse club kiest, neem dat een spaanse tekst. Geeft toch een beetje extra sfeer.

Més que un club is een Catalaanse uitspraak over de club (meer dan een club).

Verder een matig werkje. De kleuren op de achtergrond mogen wel wat doffer, en een glans op het logo zou niet misstaan. Met wat tutorials over dit soort dingen zou je wellicht verder komen. smile3.gif

Dat staat ook in het stadion van Barca.

Verder wat ze al zeiden, matig werkje een 6

Link to comment
Delen op andere websites

Niet veel soeps, eah? :puh:

Zoals ik het zie is het gewoon een gradient (die overigens veel te fel is) en daarop een logo van Barcelona, met Outer Glow erop en een tekst die een beetje gradient bevat. Dat is het. :clown:

Misschien zou je een speler van Barcelona en wat textures kunnen invoegen, waardoor het mooier lijkt. Probeer ook tutorials te volgen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...