Davedavy Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Als je laptop word gestolen , is er dan een manier om hem op te sporen? Of zijn er misschien programma's voor? Dat vroeg ik me af Reageren
iefen Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 ja als je er een dns server op laat draaien ofzo iets dan kan je ip achterhalen/informatie dus. ik weet niet precies hoe http://www.security.nl/artikel/35604/1/Les_1:_Steel_nooit_de_computer_van_een_hacker.html had dat, moet je ff filmpje bekijken Reageren
Joriz Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Mocht je een Macbook hebben dan kan je HiddenApp installeren. Door middel van de draadloze accespoints wordt dan bepaald waar je laptop is. Reageren
rienie Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Simpel een dikke ketting eraan en aan je arm. Kan je hem nooit kwijt raken. En word hij dus nooit gestolen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Simpel een dikke ketting eraan en aan je arm. Kan je hem nooit kwijt raken. En word hij dus nooit gestolen. Als je aan je laptop vast zit, en die wordt gestolen, wordt jij feitelijk ontvoerd. Dat is niet wat je wil, en ook niet waar dit topic over gaat. Ik denk dat er ook wel iets voor Windows bestaat wat hetzelfde doet als HiddenApp, maar dan zou je even moeten kijken op Google. Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Ja ik heb wat héél handigs gevonden: Prey , gwn via je browser kun je zien wat je aant doen bent op je pc, de wallpaper veranderen naar: THIS IS A STOLEN PC! Erg handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.