Spartecus Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Weet iemand of er een exe is die er beter uit ziet dan LauchEFLC ? Want als ik er een snelkoppeling van maak dan ziet het er niet zo mooit uit. Groetjes Sparta Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 (bewerkt) Ik weet niet of het dit is, maar als je rechtsklikt op de snelkoppeling en dan op 'Eigenschappen' drukt en vervolgens naar het tabblad 'Snelkoppeling' gaat staat daar een optie 'Ander pictogram'. Bewerkt: 18 februari 2011 door R-fl3x Reageren
Spartecus Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Ik weet niet of het dit is, maar als je rechtsklikt op de snelkoppeling en dan op 'Eigenschappen' drukt en vervolgens naar het tabblad 'Snelkoppeling' gaat staat daar een optie 'Ander pictogram'. Das inderdaad zo. maar dan heb dus nog een mooier nodig... Reageren
Dvt Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 (bewerkt) Ik heb hier ff snel het GTA IV logo omgezet in een ico die je kunt gebruiken als icoon. Het bevat zowel het GTA IV als EFLC logo. Edit: Ter verduidelijking, het is niet de IV, maar deze: Bewerkt: 18 februari 2011 door Dvt Reageren
Spartecus Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Ik heb hier ff snel het GTA IV logo omgezet in een ico die je kunt gebruiken als icoon. Het bevat zowel het GTA IV als EFLC logo. Edit: Ter verduidelijking, het is niet de IV, maar deze: Bedankt gast! Echt veeele maalen beter ! Ik ga deze opslaan op eem multiemedia schijf! dankjes Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Je kunt ook gewoon een snelkoppeling maken naar het "Login to Social Club" dat je altijd van te voren krijgt. De locatie is even zoeken, maar vooruit ik zal het voor je uitkauwen: C:\Program Files \ Rockstar Games \ Grand Theft Auto IV \ RGSC Daar vind je het bestand met de naam RGSCLauncher, deze moet je hebben. Gewoon kopiëren naar het bureaublad, en klaar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.