Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 (bewerkt) Met toestemming van VWO-ER Bij deze mocht ik een toernooi voor de PS3 regelen. Uitleg: Ik kijk eerst hoeveel spelers we hebben. Dan ga ik loten en zorg dat de teams 2 bij 2 komen. Zo krijg je dus een 2 VS 2 deathmatch. Ik zal groepen maken & daarna volgt een Knock Out Fase. Regels: - Leaven; Toegestaan, maar hierdoor laat je je teamgenoot in de steek. Allebei Leave = Verlies - Wapens; Je kiest gewoon het normale. Alle wapens zijn dus vindbaar. Je start met je pistol. - Speel eerlijk; Wees eerlijk over de uitslag - 10 Minuten per Deathmatch. - Scores hierin bijhouden. Lijstje; Keurig aanvullen SVP Gtaforum-naam / PSN Mr.Niko-Bellic / WesleytJ Deadline ? Deze stel ik niet op. Waarom ? Mensen zitten met vakanties etc. Ik ga zelf maandag een week naar Spanje, dus dat is nogal onhandig. Go on! Bewerkt: 18 februari 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
R-fl3x Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Leuk! Ik wil wel eens mee doen. Ik schrijf me alvast in. Mijn PSN is: ToxicGorillaZ Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 19 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Mr.Niko-Bellic / WesleytJ R-fl3x / ToxicGorillaZ\ Lijstje aanvullen aub Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Niet echt prioriteit voor zie ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.