Jump to content

HELP


unknwn

Recommended Posts

Hallo mensen,

ik heb gister GTA San Andreas gehaald om lekker te kunnen modden omdat dat via die gecrackte versies niet kon.

heb ik hem gehaald en gelijk gedowngrade, dit ging succesvol. toen wilde ik san andreas starten maar dan krijg ik die GTA_SA.EXE fout.

nou heb ik geprobeerd om hem weer volledig te verwijderen en opnieuw te installeren maar in de installatie staat: Versie 1.00 i.p.v 1.01 dus met andere woorden heb ik met de disc geknoeid, ofniet??

nou kan ik dus eigenlijk gta weggooien volgensmij..

wat moet ik nu doen??

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

ik heb gister GTA San Andreas gehaald om lekker te kunnen modden omdat dat via die gecrackte versies niet kon.

heb ik hem gehaald en gelijk gedowngrade, dit ging succesvol. toen wilde ik san andreas starten maar dan krijg ik die GTA_SA.EXE fout.

nou heb ik geprobeerd om hem weer volledig te verwijderen en opnieuw te installeren maar in de installatie staat: Versie 1.00 i.p.v 1.01 dus met andere woorden heb ik met de disc geknoeid, ofniet??

nou kan ik dus eigenlijk gta weggooien volgensmij..

wat moet ik nu doen??

Bij instalatie staat dus V1.00?

Dan heb je de goede versie,

Dan hoef je ook niet te downgraden

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

ik heb gister GTA San Andreas gehaald om lekker te kunnen modden omdat dat via die gecrackte versies niet kon.

heb ik hem gehaald en gelijk gedowngrade, dit ging succesvol. toen wilde ik san andreas starten maar dan krijg ik die GTA_SA.EXE fout.

nou heb ik geprobeerd om hem weer volledig te verwijderen en opnieuw te installeren maar in de installatie staat: Versie 1.00 i.p.v 1.01 dus met andere woorden heb ik met de disc geknoeid, ofniet??

nou kan ik dus eigenlijk gta weggooien volgensmij..

wat moet ik nu doen??

Bij instalatie staat dus V1.00?

Dan heb je de goede versie,

Dan hoef je ook niet te downgraden

Nee juist niet want eerst stond er versie 1.01 en nu kan ik gta_sa.exe niet meer uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...