Jump to content

Opera [webbrowser]

Opera gebruikersstatistieken op GTAF.  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik jij Opera [webbrowser]

• Ja, ik ben er tevreden over.
      1
    • Ja, maar het wordt te slecht ondersteund.
      0
    • Ja, maar ik gebruik ook andere browsers zoals Safari, FireFox, SeaMonkey, Iron of iets anders.
      5
    • Nee, het wordt echt TE slecht ondersteund.
      1
    • Nee, nog nooit van gehoord.
      2
    • Nee, wat is hier het praktisch nut van?
      17

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo luitjes,

Ik heb zelf Opera geinstalleerd op mijn pc, heb jij dat ook? Reageer dan even in dit topic en/of in de poll.

Wist je trouwens dat opera 160.000.000 gebruikers heeft? Hier het bewijs:

Hopelijk zijn jullie ook fanboys van Opera.

Zelf heb ik op "Ja, maar het wordt te slecht ondersteund." gestemd omdat GTAF het helaas nog niet helemaal ondersteund met dat "schuivende balkje" met nieuws. Maar het is ook niet zo gek want er zijn inmiddels honderden browsers of misschien wel meer! :tu: Voor ieder wat wils. Gebruik nu Iron.

Als er geen Opera in de buurt is gebruik ik FireFox of SeaMonkey maar echt nooit dat verneukte IE.

P.S. het gaat hier niet over Oprah Winfrey.

timo

Bewerkt: door linux-or-unix
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• linux-or-unix

13

• Golf_MK1

6

• ikt

5

• -TonyStark-

5

Geplaatst:

Ik gebruik het af en toe naast Firefox, Safari (op mac) en Google Chrome/Chromium.

Ik vind het een goede browser

Geplaatst:

Ik gebruik m niet, heb m vroeger een paar keer gebruikt.

Maar het ziet er wel vet uit en ik heb gehoord dat hij ook heel snel is etc, en de design is wel mooi.

Maar ik blijf Google Chrome gebruiken

Ik gebruik het af en toe naast Firefox, Safari (op mac) en Google Chrome/Chromium.

Ik vind het een goede browser

Welke versie gebruik je precies? Ik gebruik een portable versie van: [dit kan je zien door "about:" in te typen in je adresbalk.]

About Opera

Version information

Version

11.01

Build

1190

Platform

Win32

System

Windows XP

timo

Bewerkt: door linux-or-unix
Geplaatst:

Ik vind Opera maar niets. Geen personalisatie, websites laden snel omdat Opera bepaalde dingen wegdoet, wat ervoor zorgt dat de webpagina niet wordt gerenderd zoals het hoort.

Op mobieltjes verliest Opera ook grond, een of ander Chinese browser werkt op J2ME beter dan Opera.

Geplaatst:

Ik heb Opera wel eens uitgeprobeerd, maar ik vond er niet veel aan. Ik hou me meer bij Mozilla Firefox. Gaat snel, leuk te personaliseren..

Ik vind Opera maar niets. Geen personalisatie, websites laden snel omdat Opera bepaalde dingen wegdoet, wat ervoor zorgt dat de webpagina niet wordt gerenderd zoals het hoort.

Op mobieltjes verliest Opera ook grond, een of ander Chinese browser werkt op J2ME beter dan Opera.

Het klopt inderdaad dat er sommige sites best wel bagger uitzien, zoals de hoofpagina van GTAF, dat oranje balkje met nieuws wordt met Opera een groot oranje vlak. Maarja, hij is wel retesnel.

Jammer dat wesley123 er niet meer is, die hield ook erg van Opera als ik mij niet vergis. >>> Door Thundercover: Communicatie met banned lid verwijderd.<<<

timo

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Ik heb hem zojuist gedownload, zowel voor mijn laptop, als voor op de iPhone. En ik moet eerlijk toegeven dat het echt een supersnelle browser is. Ik gebruik normaal Safari, omdat die bij de snelste browser is/was, maar nu is dat dus Opera. :puh:

Ik blijf deze zeker gebruiken, want hij is echt snel. :D

Geplaatst:

@Big Boss, jammer dat IE toch nog de meest gebruikte browser is... :N mensen, leer asjeblieft om te gaan met Firefox/SeaMonkey/Chrome/Safari/Opera!!! :tu:

timo

Geplaatst:

Internet explorer is nog in bepaalde opzichten de sterkste browser. Het won de zogenaamde "bewegende vissen" test waar google chrome er het eerst uitlag.

Geplaatst:

Internet explorer is nog in bepaalde opzichten de sterkste browser. Het won de zogenaamde "bewegende vissen" test waar google chrome er het eerst uitlag.

Heb je daar misschien een filmpje van?

timo

Geplaatst:

Ik hoop niet dat dit dan een fanboy-topic of Opera-ophemeltopic gaat worden, want dan kan je net zo goed terecht in een algemeen browsertopic.

Zelf heb ik op "Ja, maar het wordt te slecht ondersteund." gestemd omdat GTAF het helaas nog niet helemaal ondersteund met dat "schuivende balkje" met nieuws. Maar het is ook niet zo gek want er zijn inmiddels honderden browsers of misschien wel meer! :tu: Voor ieder wat wils.

Opera behoort tot de vijf grootste browsers en wordt volledig door GTAforum ondersteund. Dat het carousel in versie 11 het niet meer doet (welke net uit is!), kan gebeuren. Volgens mij werkte het in versie 10 nog wel gewoon.

@ Megadreams: Die test is ook door Microsoft ontwikkeld, dus dan is het vrij logisch dat hun eigen browser het ook goed presteert.

Geplaatst:

Ik hoop niet dat dit dan een fanboy-topic of Opera-ophemeltopic gaat worden, want dan kan je net zo goed terecht in een algemeen browsertopic.

Zelf heb ik op "Ja, maar het wordt te slecht ondersteund." gestemd omdat GTAF het helaas nog niet helemaal ondersteund met dat "schuivende balkje" met nieuws. Maar het is ook niet zo gek want er zijn inmiddels honderden browsers of misschien wel meer! :tu: Voor ieder wat wils.

Opera behoort tot de vijf grootste browsers en wordt volledig door GTAforum ondersteund. Dat het carousel in versie 11 het niet meer doet (welke net uit is!), kan gebeuren. Volgens mij werkte het in versie 10 nog wel gewoon.

@ Megadreams: Die test is ook door Microsoft ontwikkeld, dus dan is het vrij logisch dat hun eigen browser het ook goed presteert.

@Thundervocer, sorry heb zelf volgens mij wel eens Opera 10 gehad en daar deed de carousel het volgens mij ook niet... Het handigst is om dan gewoon naar http://www.gtagames.nl/ te gaan. Daar staat alles wat in de carousel staat, maar dan onder elkaar. :tu:

timo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...