Jump to content

Opera [webbrowser]

Opera gebruikersstatistieken op GTAF.  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik jij Opera [webbrowser]

• Ja, ik ben er tevreden over.
      1
    • Ja, maar het wordt te slecht ondersteund.
      0
    • Ja, maar ik gebruik ook andere browsers zoals Safari, FireFox, SeaMonkey, Iron of iets anders.
      5
    • Nee, het wordt echt TE slecht ondersteund.
      1
    • Nee, nog nooit van gehoord.
      2
    • Nee, wat is hier het praktisch nut van?
      17

Recommended Posts

Geplaatst:

Soms gebruik ik wel eens Opera, maar het is niet mijn 'standaardbrowser'. Ik gebruikte lang Firefox, nu ben ik overgeschakeld op Google Chrome omdat ik die nog iets stabieler vindt en ook nog iets sneller.

Opera gebruik ik als m'n internet traag is en via die boostfunctie (of hoe dat ook heet) sneller wat pagina's wil openen xD.

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• linux-or-unix

13

• Golf_MK1

6

• ikt

5

• -TonyStark-

5

Geplaatst:

Soms gebruik ik wel eens Opera, maar het is niet mijn 'standaardbrowser'. Ik gebruikte lang Firefox, nu ben ik overgeschakeld op Google Chrome omdat ik die nog iets stabieler vindt en ook nog iets sneller.

Opera gebruik ik als m'n internet traag is en via die boostfunctie (of hoe dat ook heet) sneller wat pagina's wil openen xD.

@vice, dat heet Opera Turbo <--beschrijving op ENWikipedia, dat vanaf Opera 10 standaard in Opera zit.

timo

Geplaatst:

Ik heb het gebruikt, ik was er wel tevreden over. Ik weet niet waarom ik het niet meer gebruik. Ik heb ook Chrome gebruikt.

Geplaatst:

Ik heb het gebruikt, ik was er wel tevreden over. Ik weet niet waarom ik het niet meer gebruik. Ik heb ook Chrome gebruikt.

Wat gebruik je nu Fezz? :puh:

timo

Geplaatst:

Ik gebruik Firefox beta 4, maar nu op dit moment gebruik ik Safari op de `ipad ;`D

Dat is zeer mooi, ik ga misschien voor mijn verjaardag ook 'n ipad kopen.

timo

Geplaatst: (bewerkt)

Google Chrome ftw.

Of Chromium / Iron

EDIT: gebruik vandaag de dag Opera 11.01 i.c.m. Xubuntu 10.10, en ben er erg blij mee!

EDIT2: ### tegenwoordig doet de carousel op GTAF het trouwens WEL! ### :tu: :tu:

timo

Bewerkt: door linux-or-unix
  • 3 weken later...

Internet Explorer: So slowly! Veder wel goed maar erg sloom (komt omdat veel mense de browser gebruike)

Google Croome: Crasht vaak en de downloads zie je niet goed. Meer dan 100MB!

Opera: Kan sommige spelle niet onderstuine, en met een ander spel dat ik speel door de fout in Opera zelfs tot een BAN!

Mozilla Firefox: Is the best! Je kan de downloads makkelijk zien en loopt niet vast. Maar 30,1MB!

Voor mij dus Firefox. De downloads kan je makkelijk bekijke. Loopt (en dat is echt nog nooit bij mij gebeurt) NOOIT vast en is KLEIN programma. Ik raat Firefox aan ;) (vooral voor slome pc's)

PS. Mozilla Firefox 3.6 vind ik wel btr dan Mozilla Firefox 4.0 :puh:

Groete Nyltje :D

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Internet Explorer: So slowly! Veder wel goed maar erg sloom (komt omdat veel mense de browser gebruike)

Opera: Kan sommige spelle niet onderstuine, en met een ander spel dat ik speel door de fout in Opera zelfs tot een BAN!

Mozilla Firefox: Is the best! Je kan de downloads makkelijk zien en loopt niet vast. Maar 30,1MB!

Voor mij dus Firefox. De downloads kan je makkelijk bekijke. Loopt (en dat is echt nog nooit bij mij gebeurt) NOOIT vast en is KLEIN programma. Ik raat Firefox aan ;) (vooral voor slome pc's)

Heb hier op het forum hetzelfde probleem met Opera in combinatie met dit berichtvenster, het wordt niet goed ondersteund, het licht waarschijnlijk aan mijn Xubuntu 10.10 (Linux dus) en misschien gebruikt Opera niet helemaal de standaard protocollen (correct me if I am wrong)

timo

Geplaatst:

Wat voor bullshit argumentatie gebruik jij? Even de dingen aangedikt waarbij mijn WTF-meter op hol sloeg.

Oh noez, hij is wel meer dan 100MB groot. Wat is dat relevant? Het laatste album van LCD Soundsystem is "zelfs" 150MB groot, dat kan ik meerdere malen op mijn mobieltje droppen...

Het crashen is ook iets relevants, bij mij crasht FireFox te vaak, al ligt dat eerder aan Flash denk ik.

Veel mensen gebruiken IE, en daarom is hij sloom. Aha, ik snap. 1+1 = aardappel en Grand Theft Auto wordt gemaakt door Geert Wilders.

1. Wth bij mij crasht google chrome zelden tot bijna nooit... yep.gif

2. 100MB groot zeg je wat is 100MB de dag vandaag nog? Niet veel als je mij vraagt... :puh:

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Ik moet wel zeggen dat IE de traagste internetbrowser is van ze allemaal.

Hoe kom je daarbij? :clown: IE9 is retesnel, en het is nog niet eens officiëel uitgekomen. Op dit moment zijn de nieuwste versies van zowat alle grote browsers gelijk aan elkaar, geen enkele is merkbaar langzamer of sneller. FF4, IE9, Chromium, Opera, alles gaat gelijk op. Het enige verschil dat er in de toekomst toe zal gaan doen is welke browser mensen meer bevalt. Als je Chrome gebruikt en het niet zo erg op plug-ins hebt, voldoet IE9 prima. FF4 is nu gewoon qua UI een kopie van Opera, maar heeft wel gigantich veel plugins. Als je op een trage verbinding zit is Opera weer een goed idee, want die kan pagina's compressen.

:)

Geplaatst:

dat heet Opera Turbo <--beschrijving op ENWikipedia, dat vanaf Opera 10 standaard in Opera zit.

timo

Ik gebruik Google Chrome als het internet traag is omdat ik dacht dat die het snelste was. Misschien is dit wel een argument om Opera te installeren op Mac.. Gaat het dus echt sneller dan Google Chrome?

Verder gebruikte ik Opera nog toen ik ubuntu 10.04 had. Heb nu Jolicloud (heerlijk voor netbook) en daar kan Opera niet op worden geïnstalleerd, dus enkel FF en Chromium.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...