OscarPownedYou Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 (bewerkt) Ik krijg een foutmelding die word weergeven zodra ik GTA IV opstart. Ik heb van dat scootertje een winkelwagentje gemaakt, dat is het. Hij zegt dat ik opnieuw moet installeren, kan dit door de MOD komen? En, moet ik dan overnieuw beginnen met uitspelen? Ik ben zo dom geweest geen backup te maken. Ik heb daarom mijn GTA toch maar helemaal verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Gelukkig waren mijn opgeslagen spellen nog gewoon behouden. Hier had ik mazzel mee. Mocht jij dit probleem ook hebben; dan moet je GTA helemaal verwijderen (dus niet via Wijzigen, maar echt via Verwijderen) en opnieuw installeren. Als het goed is worden de savegames dan behouden. Bewerkt: 23 februari 2011 door OscarPownedYou Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Ik weet niet waar je savegame staat, maar het kan mogelijk door de mod komen. Reageren
gta0mensendood0knaller Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Verander de handling en de vehicles.ide Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Als bovenstaande geen effect heeft dan moet je backups die je hopelijk gemaakt hebt van het oorspronkelijke voertuig terugzetten. Zoniet dan moet je helaas inderdaad je GTA IV herinstalleren. Normaliter zou je de savegames niet moeten verliezen dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.