Jump to content

[SA|TEX] Textures aanpassen


Ironfist

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Upstream

    6

  • Jorge_F

    4

  • jokmenen

    3

  • Ironfist

    2

Ik krijg de fout :

Stream Read Error

Ik denk dat het aan dat alpha gedoe ligt ?

Want als ik een tattoo wil maken moet ik allemaal met die alpha shit werken .

Hoe moet ik het dan doen als ik te maken krijg met een alpha ?

Hoe zet ik die aan etc .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg de fout :

Stream Read Error

Ik denk dat het aan dat alpha gedoe ligt ?

Want als ik een tattoo wil maken moet ik allemaal met die alpha shit werken .

Hoe moet ik het dan doen als ik te maken krijg met een alpha ?

Hoe zet ik die aan etc .

Je mag nooit dingen uit photoshop openen in txd workshop. Altijd eerst even in paint openen en weer opslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 year later...

Ik heb net ook wat geprobeerd met paint, en ik heb hem opgeslagen als .bmp, maar als ik TXD workshop open kan ik niet importeren! Ik kan alleen TXD's openen, "File" en "About" kan ik aanklikken, de rest is grijs zodat ik 't niet kan gebruiken. :duh: Wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net ook wat geprobeerd met paint, en ik heb hem opgeslagen als .bmp, maar als ik TXD workshop open kan ik niet importeren! Ik kan alleen TXD's openen, "File" en "About" kan ik aanklikken, de rest is grijs zodat ik 't niet kan gebruiken. :duh: Wat moet ik nu doen?

Je moet de file openen met Windows image viewer en dan onderin op het floppie(het opsla logo) klikken.

Dan is de stream read error verdwenen.

Oeps ik lees het verkeerd. ._.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Lijkt me logisch, als het topic al meer dan 2 jaar oud is. De link linkt naar de oude GTAGames website, deze zit nu in één vorm gegoten met het forum. De nieuwe GTAGames website bevat ook een download sectie, helaas is deze nog niet helemaal aangevult zoals de oude site. Dan kan je gewoon via Google zoeken.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Nee, je moet dan de texture van de Predator extracten met TXD Workshop en dan veranderen in een programma als Paint of beter. Vervolgens importeer je dit weer in de txd van de predator en sla je m op. Terug in gta3.img zetten en klaar.

Zo'n alpha vertelt welke delen transparant moeten worden getekend en welke niet. In textures van voertuigen komt eigenlijk amper transparantie voor, want dan zou je het voertuig niet zien.

Kijk hier anders even bij de TXD tutorials.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet dan de texture van de Predator extracten met TXD Workshop en dan veranderen in een programma als Paint of beter. Vervolgens importeer je dit weer in de txd van de predator en sla je m op. Terug in gta3.img zetten en klaar.

Zo'n alpha vertelt welke delen transparant moeten worden getekend en welke niet. In textures van voertuigen komt eigenlijk amper transparantie voor, want dan zou je het voertuig niet zien.

Kijk hier anders even bij de TXD tutorials.

bedankt, het is gelukt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dus nu ondertusse gta 3:dmaar heb weer een probleem.ik wil de mod(homer simpsons)installeren maar wanneer ik het spel opstart en de skin wil aanduiden staat die skin niet recht maar ligt.raar maar waar .kan jij mij helpen?hier is een link als je hem kunt gebruiken(http://grandtheftauto.filefront.com/file/Homer_Simpson;63621)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...