Upstream Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 heb je hem gebackupt, zo ja dan moet je die gebruiken. zo nee dan moet je hem via iemand anders krijgen ofzo. want als je hem heb veranderd kan je hem niet weer terug krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Ik krijg de fout : Stream Read Error Ik denk dat het aan dat alpha gedoe ligt ? Want als ik een tattoo wil maken moet ik allemaal met die alpha shit werken . Hoe moet ik het dan doen als ik te maken krijg met een alpha ? Hoe zet ik die aan etc . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Ik krijg de fout :Stream Read Error Ik denk dat het aan dat alpha gedoe ligt ? Want als ik een tattoo wil maken moet ik allemaal met die alpha shit werken . Hoe moet ik het dan doen als ik te maken krijg met een alpha ? Hoe zet ik die aan etc . Je mag nooit dingen uit photoshop openen in txd workshop. Altijd eerst even in paint openen en weer opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Hij geeft nog steeds dezelfde fout . Voor meer informatie ik heb deze tattoo : Voordat ik deze importeer moet ik dan nog iets aanvinken ofzo ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 Klopt niet hoor paint kan maar andere programma's ook maar dan moet je met dat programma wel als Bmp. File Op kunnen slaan anders werkt het idd nietwant ik doe het zelf met jasc paintshop pro Suc6 met Maken! GIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ario Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 Ik heb net ook wat geprobeerd met paint, en ik heb hem opgeslagen als .bmp, maar als ik TXD workshop open kan ik niet importeren! Ik kan alleen TXD's openen, "File" en "About" kan ik aanklikken, de rest is grijs zodat ik 't niet kan gebruiken. Wat moet ik nu doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Ik heb net ook wat geprobeerd met paint, en ik heb hem opgeslagen als .bmp, maar als ik TXD workshop open kan ik niet importeren! Ik kan alleen TXD's openen, "File" en "About" kan ik aanklikken, de rest is grijs zodat ik 't niet kan gebruiken. Wat moet ik nu doen? Je moet de file openen met Windows image viewer en dan onderin op het floppie(het opsla logo) klikken. Dan is de stream read error verdwenen. Oeps ik lees het verkeerd. ._. Bewerkt: 31 mei 2007 door ~> GizmO <~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thug_NL Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 het is wel al een oud topic maar voor diegene wat het bmp prob nog hebben toen ik extract deed vanuit de txdworkshop en dan als png deed hij het wel bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Collin NL Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2007 de links werken niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2007 Lijkt me logisch, als het topic al meer dan 2 jaar oud is. De link linkt naar de oude GTAGames website, deze zit nu in één vorm gegoten met het forum. De nieuwe GTAGames website bevat ook een download sectie, helaas is deze nog niet helemaal aangevult zoals de oude site. Dan kan je gewoon via Google zoeken. TXD Workshop. IMG Tool 2.0. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 als ik de tekst(police) op de predator(politieboot) aan wil passen, moet ik dan de alpha aanpassen of..? ik snap dat niet egt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Nee, je moet dan de texture van de Predator extracten met TXD Workshop en dan veranderen in een programma als Paint of beter. Vervolgens importeer je dit weer in de txd van de predator en sla je m op. Terug in gta3.img zetten en klaar. Zo'n alpha vertelt welke delen transparant moeten worden getekend en welke niet. In textures van voertuigen komt eigenlijk amper transparantie voor, want dan zou je het voertuig niet zien. Kijk hier anders even bij de TXD tutorials. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 Nee, je moet dan de texture van de Predator extracten met TXD Workshop en dan veranderen in een programma als Paint of beter. Vervolgens importeer je dit weer in de txd van de predator en sla je m op. Terug in gta3.img zetten en klaar.Zo'n alpha vertelt welke delen transparant moeten worden getekend en welke niet. In textures van voertuigen komt eigenlijk amper transparantie voor, want dan zou je het voertuig niet zien. Kijk hier anders even bij de TXD tutorials. bedankt, het is gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 k kan alleen de wielen en intrieur enz aanpassen maar buitenkant niet:S zoals tekens erop ofzo kwil een bus editen de txd daarvan veranderen naar Veolia Transport Hoe doe ik dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xanderlechtx Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 ik heb dus nu ondertusse gta 3:dmaar heb weer een probleem.ik wil de mod(homer simpsons)installeren maar wanneer ik het spel opstart en de skin wil aanduiden staat die skin niet recht maar ligt.raar maar waar .kan jij mij helpen?hier is een link als je hem kunt gebruiken(http://grandtheftauto.filefront.com/file/Homer_Simpson;63621) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.