xanderlechtx Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 ik heb dus nu ondertusse gta 3:dmaar heb weer een probleem.ik wil de mod(homer simpsons)installeren maar wanneer ik het spel opstart en de skin wil aanduiden staat die skin niet recht maar ligt.raar maar waar .kan jij mij helpen?hier is een link als je hem kunt gebruiken(http://grandtheftauto.filefront.com/file/Homer_Simpson;63621) Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 hey, ik heb een texture veranderd in sa vn een Xoomer tankstation, weet iemand waar dit (deze) tankstation(nen) lig(t)(gen)? bedankt Reageren
jokmenen Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) ik heb een probleem als ik extract dan zegt hij this value is not a valid intenger Bewerkt: 14 november 2008 door jokmenen Reageren
jokmenen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 oeps ik had het verkeerde programa Reageren
jokmenen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 als ik dat doe krijg ik alleen het motorblok en de stoellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.