GuitarGuy666 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 ja, de S.W.A.T en de helikopter met de magneet eronder Reageren
Zaishen Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 hallo, ik heb een vraag over de missie Madd dogg. Aan het eind krijg je een Witte walton die kogelvrij is. Ik heb gehoord dat die kogelvrij is. Mijn vraag is: Zijn er nog meer bijzondere auto's, motors, vrachtwagens, vliegtuigen, helikopters etc? ALvast bedankt!!!!!!! groet, Zaishen Reageren
Zaishen Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 ja, de S.W.A.T en de helikopter met de magneet eronder Hoe heet die helikopter? Ik had trouwens ook een andere topic gemaakt maar niet hier. Want ik zit hier verkeerd met dit topic. Wilt u daar gaan reageren? Alvast bedankt! Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Jep. http://www.gtaforum.nl/topic/107071-sa-one-time-onlys Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Posts verplaatst naar topic in SA: General (zie post #2 voor uitleg). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.