gta0mensendood0knaller Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Hallo allemaal ik heb een een raar probleem op mijn windows 7 64 bit laptop. Als ik mijn iphone 4g aansluit Egt apple mobile device stuurprogramma instaleren en na een tijdje zegt dan instaltie mislukt Ik heb alles al geprobeerd=Herstelen Opnieuw instaleren Itunes opnieuw instaleren Niks werkt en dan heb ook nog als ik itunes opstart dat ie zegt dat de registerinstelingen niet kloppen en dat ik geen cd s kan importeren en dat ik heb opnieuw moet instaleren help alsjeblieft :N Reageren
ikt Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Hallo allemaal ik heb een een raar probleem op mijn windows 7 64 bit laptop. Als ik mijn iphone 4g aansluit Egt apple mobile device stuurprogramma instaleren en na een tijdje zegt dan instaltie mislukt Ik heb alles al geprobeerd=Herstelen Opnieuw instaleren Itunes opnieuw instaleren Niks werkt en dan heb ook nog als ik itunes opstart dat ie zegt dat de registerinstelingen niet kloppen en dat ik geen cd s kan importeren en dat ik heb opnieuw moet instaleren help alsjeblieft :N Dowload iTunes opnieuw, zodat je de nieuwste versie hebt. Dan zou alles prima moeten gaan. Reageren
gta0mensendood0knaller Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Heb ik al een paar keer gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.