Jump to content

Open tray fixen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Heb jij wel eens een probleem met je xbox 360 dat hij het cdje niet leest en open tray aangeeft?

Ik heb iets voor je om dit te kunnen fixen.

Het zal verstandig zijn van gtagames om deze tip goed te bewaren want best veel mensen weten het nog niet en maken zijn of haar xbox open, wat meer schade kan veroorzaken aan je xbox. Ik wil hieronder reacties zien van mensen waarbij het gelukt is en bij wie niet.

1. De xbox geeft open tray aan.

2. Haal nu, voor je je xbox het raam uit gooit of een hengst geeft, je memorycard uit je xbox 360.

3. De xbox vraagt nu een reset aan, jij drukt op reseten en je haalt je cd eruit.

4. Als je cd eruit is, doe je je xbox ook uit.

5. Doe je memorycard in de xbox en doe hem aan. ZONDER CDTJE.

6. Doe bij het menu het cdje erin, als het goed is moet de xbox 360 gefixt zijn.

7. Wanneer dit niet lukt is het verstandig om het nog een keertje te doen. Werkt dat niet lees dan dit hieronder:

Ik zal het jammer voor je vinden als het niet lukt, want ik gebruik dit altijd als ie open tray aangeeft en bij mij werkt het ook. Ik ben geen expert in computer dingen maar als het goed is zal die tip van mij gewoon moeten lukken, en anders denk ik dat er iets anders aan de hand is.

WAARSCHUWING:

Maar maak NOOIT je xbox 360 open als je geen ervaring in computers hebt, dat doe ik dus ook niet. Ook niet via een filmpje en preccies dezelfde dingen doen. Dit kan meer schade veroorzaken aan je xbox en dan is de kans groot dat je hem gelijk kan wegtiefen.

Bewerkt: door android

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...