norik Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 de titel zegt het al... Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Liberty City Stories is niet verkrijgbaar op de PC. Hij is wel verkrijgbaar op de Playstation Portable en Playstation 2. Reageren
norik Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Liberty City Stories is niet verkrijgbaar op de PC. Hij is wel verkrijgbaar op de Playstation Portable en Playstation 2. ma kheb op youtube zo een film gezien van gta lcs pc edition khad deze filmpje gezien http://www.youtube.com/watch?v=1JtFKwQHnxc Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Dat lijkt me toch echt op de PS2. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Dat lijkt mij zelfs een mod voor GTA SA. Met name de blauwe pijl boven de auto, rode markers, Diploma lettertype bij het binnengaan van een gebied, etc .. Ter vergelijking: GTA LCS gebruikt dit soort pijlen en gele markers. Reageren
norik Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Dat lijkt mij zelfs een mod voor GTA SA. Met name de blauwe pijl boven de auto, rode markers, Diploma lettertype bij het binnengaan van een gebied, etc .. Ter vergelijking: GTA LCS gebruikt dit soort pijlen en gele markers. en die missie van hot weels dan die missie zit ook in de liberty city stories van de psp en van ps2 Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Daarvoor verwijs ik je door naar SCM Modding Hulp. Er is heel veel mogelijk m.b.v. mission scripting. Feit is dat GTA LCS en VCS niet op de PC te spelen zijn. Reageren
xoex23 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 ik heb gezocht op deze mod dit is helemaal gefaket Waar schijnlijk heb ze een playstation aangesloten op een pc scherm ! Reageren
norik Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2011 iedereen ik heb hier al lang nie meer zitte leze en ik weet deze topic is ook van lang gelede maar ik moet iedereen nog wel bedanken voor de antwoorden ps ik heb al genoeg antwoorden dus hier mag een slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.