Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Saints Row 1 vond ik niet zo bijzonder, maar man, wat was Saints Row 2 een enorm vet spel! _O_ Ik kijk erg uit naar dit nieuwe deel. Graphics hebben ook een flinke boost gekregen zo te zien.

Dit spel zal waarschijnlijk net zo poep zijn als SR2. Niet dat ik weet hoe poep die was, aangezien die retards bij Volition kennelijk nooit van mensen gehoord hebben die géén quadcore in hun bezit hebben. Jezus, ik kan zelfs GTA IV vloeiend spelen, en dan komt zo'n flut spel als SR2 er aan met kak graphics en een kak port. Neuj, ik heb die niet gekocht, en zal deze niet eens downloaden.

Dus omdat jij een ouderwetse kut pc heb is het maar een kut spel en zijn de mensen die het gemaakt hebben retards? Nee, jij bent de retard omdat jij verwacht dat je ieder spel op jouw kut pc moet kunnen draaien. Ik verwacht toch ook niet dat ik Crysis 2 perfect kan spelen op bijvoorbeeld een netbook? Ik heb het op de 360 gespeeld en heb daar never nooit lag gehad en de controlls waren super.

Ten eerste; dit zijn duidelijk geen ingame beelden maar eerder concept-arts.

Ten tweede; Fanboooooy? Ik kan GTA IV op mijn "kut" pc spelen, op Full HD met een vloeiend (genoege) frame rate. Ik kan Crysis met mijn "kut" pc spelen. Fallout 3 op zijn hoogst, TDU2, wat er veel beter uitziet, kan ook op Full HD. En nou komt SR2. Als ik een beetje rond wandel lukt het nog wel, maar zo snel ik in een auto stap is het een dia presentatie. Slecht geoptimaliseerd, slechte graphics uit het PS2 tijdperk, en dan ben ik nog niet eens bij het spel zelf aan gekomen.

Nee, SR3 wordt een epische faal voor de pc-markt, net als zijn voorganger.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

@ Hierboven: Bijgewerkt.

Ze hebben eerder al laten weten de game bijna dezelfde graphics zal hebben als GTA IV. Ik wil het eerst wel eens zien..

Idd, dan moeten ze eerst van die engine af want die was niks, en finetunen zodat ie overal fatsoenlijk op loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gewoon gigantisch wantrouwig na SR2. Vooral nu ze kennelijk aan het werken zijn aan betere graphics, terwijl de vorige (/huidige?) engine al kak was, met vele bugs en andere dingen. Als je het mij vraagt kunnen ze niet priotiseren (of whatever het ook mag zijn in het Nederlands0, maar ja, ik zie wel wat er van komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten tweede; Fanboooooy?

En waarom zou ik dan een fanboy zijn?

Ik kan GTA IV op mijn "kut" pc spelen, op Full HD met een vloeiend (genoege) frame rate. Ik kan Crysis met mijn "kut" pc spelen. Fallout 3 op zijn hoogst, TDU2, wat er veel beter uitziet, kan ook op Full HD. En nou komt SR2. Als ik een beetje rond wandel lukt het nog wel, maar zo snel ik in een auto stap is het een dia presentatie. Slecht geoptimaliseerd, slechte graphics uit het PS2 tijdperk,

Geloof je het zelf? :7

Gast loop niet rond te bazuinen dat het een kut spel is en de maker retarded zijn omdat jouw pc het gewoon niet aankan en jij het geen leuk spel vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij wilt hier zeggen dat SR2 goed was geoptimaliseerd? Om die reden ben je een fanboy.

Ja, ik kan SR2 gewoon perfect zonder lag te hebben gehad spelen. (360 versie) En ik ken genoeg mensen die het spel ook foutloos kunnen spelen. En helemaal niet met ps2 graphics en brakke besturing.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij wilt hier zeggen dat SR2 goed was geoptimaliseerd? Om die reden ben je een fanboy.

Ja, ik kan SR2 gewoon perfect zonder lag te hebben gehad spelen. (360 versie) En ik ken genoeg mensen die het spel ook foutloos kunnen spelen. En helemaal niet met ps2 graphics en brakke besturing.

Ho Ho!

PC versie is kut, X360+PS3 versie valt mee.

Ik ga even SR2 zoeken en draaien, kijken of ik hem zonder lagg kan spelen op een i7.

Link to comment
Delen op andere websites

Facepalm.

Misschien moet ik het woord pc-versie maar even onderstrepen in mijn tekst?

Niks niet facepalm.

Dat het op jouw pc niet werkt betekend niet dat die op geen enkele pc werkt, en dat betekend al helemaal niet dat het een kut spel is.

Tada, zie hier SR2 dat gewoon goed op de pc draait.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je, voordat je onzin uit gaat kramen, eerst mijn posts willen herlezen, een paar termen googlen, en dan pas een antwoord geven wat ook echt betrekking heeft tot mijn posts? Bij voorbaat dank.

Ik hoop trouwens wel dat de soundtrack wat beter wordt in dit spel. De radio functie was niet bepaald memorabel, voor zo ver ik mij kan herinneren. Volgens mij was het te... Amerikaans... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je, voordat je onzin uit gaat kramen, eerst mijn posts willen herlezen, een paar termen googlen, en dan pas een antwoord geven wat ook echt betrekking heeft tot mijn posts? Bij voorbaat dank.

Kan het zelfde over jouw posts hier zeggen. Nergens inhoudelijk op in gaan. Maar de makers zijn wel retards alleen omdat jouw pc het niet aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast. De mensen die het geport hebben naar de pc zijn retards. Daar kan je niet omheen. Als mijn spel mooiere spellen kan spelen zoals IV, welke BERUCHT was om het feit dat die gigantisch falend geport was, wél kan spelen maar niet zo'n flut spel zoals SR2 met graphics die lijken op een engine uit 2006-7, dan ga jij mij NIET vertellen dat het géén retards zijn. Ga je nou met een inhoudelijk bericht komen, of ga je weer lopen whinen met filmpjes die vrijwel niks te maken hebben met mijn berichten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...