TekaLoca Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Reageren
Nissan Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Call of Duty is net zo onrealistisch en dat is het meest gespeelde spel op de wereld, argument van niks dus. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 (bewerkt) Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Je moet er van houden. En Call of Duty komt nog een beetje in de buurt van realistisch. Meest gespeelde spel van de wereld? Logisch als er elk jaar een nieuwe Call Of Duty uitkomt. Bewerkt: 18 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Je moet er van houden. En Call of Duty komt nog een beetje in de buurt van realistisch. Uhm... Als je van realisme houdt, houdt je dus ook niet van games waar aliens in voor komen zoals GTA V. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 (bewerkt) Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Je moet er van houden. En Call of Duty komt nog een beetje in de buurt van realistisch. Uhm... Als je van realisme houdt, houdt je dus ook niet van games waar aliens in voor komen zoals GTA V. Haha, in het echt zouden ook aliens en UFO's bestaan. Hoezo is GTA V dan onrealistisch? In GTA V kan je namelijk geen mensen opzuigen en bestaan geen voertuigen zoals VTOL en lopen er geen zombies over straat. Bewerkt: 18 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
thebig Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Laten we dit topic niet even onzinnig maken als SR3 en gewoon weer on-topic gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.