TekaLoca Posted May 18, 2014 Report Posted May 18, 2014 Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Quote
Nissan Posted May 18, 2014 Report Posted May 18, 2014 Call of Duty is net zo onrealistisch en dat is het meest gespeelde spel op de wereld, argument van niks dus. Quote
TheDutchWesley Posted May 18, 2014 Report Posted May 18, 2014 (edited) Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Je moet er van houden. En Call of Duty komt nog een beetje in de buurt van realistisch. Meest gespeelde spel van de wereld? Logisch als er elk jaar een nieuwe Call Of Duty uitkomt. Edited May 18, 2014 by TheDutchWesley Quote
GuitarGuy666 Posted May 18, 2014 Report Posted May 18, 2014 Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Je moet er van houden. En Call of Duty komt nog een beetje in de buurt van realistisch. Uhm... Als je van realisme houdt, houdt je dus ook niet van games waar aliens in voor komen zoals GTA V. Quote
TheDutchWesley Posted May 18, 2014 Report Posted May 18, 2014 (edited) Must have? Zo onrealistisch als wat! Je moet er van houden of niet, maar mijn type spel is het namelijk niet. Maakt dat een game opeens minder goed? Je moet er van houden. En Call of Duty komt nog een beetje in de buurt van realistisch. Uhm... Als je van realisme houdt, houdt je dus ook niet van games waar aliens in voor komen zoals GTA V. Haha, in het echt zouden ook aliens en UFO's bestaan. Hoezo is GTA V dan onrealistisch? In GTA V kan je namelijk geen mensen opzuigen en bestaan geen voertuigen zoals VTOL en lopen er geen zombies over straat. Edited May 18, 2014 by TheDutchWesley Quote
thebig Posted May 18, 2014 Report Posted May 18, 2014 Laten we dit topic niet even onzinnig maken als SR3 en gewoon weer on-topic gaan. Quote
Recommended Posts