Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

^^^^Dat vraag ik me ook af waar die mooie graphics zijn.. :{ alleen vind ik het niet tegenvallen voor Saint's Row. Hopen dat er betere screens komen.

Persoonlijk, sommige screens zien er tamelijk goed uit, zoals die screen met die tank en die met die feltzer achtige auto.

Maar sommige zoals die met die vent die een vrouw als schild gebruikt, weer erg lelijk :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze met het grafische gedeelte van GTA IV te overtreffen. Bedoelde het grafische gedeelte van GTA SA. Maar de fun-factor wordt wel weer hoog denk ik.

Het mooie aan Saints Row 2 was dat het er grafisch misschien niet zo prachtig uit zag als Grand Theft Auto IV maar dat de funfactor erg hoog lag. Dit maakte het een goed spel en als dit weer zo is in Saints Row 2 zou ik dit helemaal niet erg vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Even serieus, Saints Row 2 was heel leuk, en ik weet dat het spel zichzelf niet serieus nam, maar het was geen goed spel, zelfs denkend aan die 2 dingen was het gewoon geen goed gemaakt spel, vooral op de PC... Er mankeerde van alles aan, en dat bedoel ik niet als mening, maar als feiten...

-Feit: Het spel zat vol met rare bugs

-Feit: de graphics waren gewoonweg niet up to date vergeleken met andere games, terwijl het daar duidelijk wél naar streefde...

-Feit(/mening): het verhaal was nog slechter en nog doorzichtiger dan dat van as the world turns...(kijkt m`n ma naar als we gaan eten :7, en dat verhaal ZUIGT!) (Kan ik wel mee leven op zich...)

-Mening: physics waren té over de top... Het is leuk als je auto's zo onrealistisch rijden als in de GTA trilogy(vooral Vice City), en zelfs dat mag nog wel een beetje meer overdreven, maar bij Saints Row leek het alsof de makers nog nooit een auto hadden gezien... Als je je stuur draaide stonden je wielen automatisch GELIJK op full lock... Laten we even objectief zijn, een game die naast onnodig geweld toch vooral om voertuigen draait, hoort zulke dingen niet te hebben, en dit is maar iets kleins, maar er waren nog meer van dit soort dingen...

En dan even een mening... De funfactor was inderdaad heel hoog, en je kon heel veel, maar voor mij was alles het nét niet. Ja, poep spuiten over mensen en auto's en gebouwen is leuk, leuker dan bowlen met Roman - "NIKO MY COUSIN WELCOME TO AMERICA, NOW LET'S GO BOWLING!" - Bellic, maar imho heb je dat na 'n paar van die missies ook wel gezien.

Toegegeven, met insurance fraud heb ik me wel lang vermaakt, maar ook dat werd 'been there, done that' na 'n paar keer, vooral omdat je geen over de top bloed spetters op de grond en over het beeld zag, (iets wat je in GTA VC zelfs al had)... Imho, als je zo over de top wil zijn, zorg er dan ook voor dat ALLES over de top is: gewoon 'n liter bloed op de voorbumper van zo`n auto zeg maar, dat soort dingen...

Toegegeven, alle minigames klinken in SR2 veel leuker dan die in GTA IV(op drugs missions na...)

Maar guess what? hoeveel quotes ken jij uit Saints Row van personages die grappige dingen zeggen, elke keer weer als je interactie met hen hebt... Ik in ieder geval nul komma nul, en ik heb SR2 toch uitgespeeld...

In San Andreas kent iedereen die missie drive-thru, waar Smoke besteld wat een olifant nog niet in een week eet... In IV, kent iedereen "Niikoooo my cousinn! Welcome to America!"... In Test Drive Unlimited kent iedereen "I wonder if anyone can compete with me today! I'm feeling in TOUGH form!" enzovoort enzovoort...

Aan dat soort dingen kun je toch ook wel een beetje zien hoe leuk een game is...

Nee, voor mij was SR2 een poging tot over de top zijn, die net niet helemaal geslaagd is, 't enige waar ik me echt mee vermaakt heb in dat spel was de cartuning, en dat was het dan ook wel... Ik ga SR3 waarschijnlijk wel spelen, maar ik ga 'm alleen kopen als hij écht leuk is, en ik het gevoel heb dat ik er ook lang plezier mee kan hebben...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt onder de indruk van SR3. SR2 is een van de leukste games die ik laatste tijd gespeeld heb, maar SR3 is een beetje te veel verspreid heb ik het idee. Lijkt nu meer op Crackdown dan op Saints Row met die clones en ruimte wapens.

-Feit(/mening): het verhaal was nog slechter en nog doorzichtiger dan dat van as the world turns...(kijkt m`n ma naar als we gaan eten :7, en dat verhaal ZUIGT!) (Kan ik wel mee leven op zich...)

Het verhaal was wel enorm lomp, maar zo was het ook bedoeld. Dit was een grote fout bij Saints Row 1, waarbij ze gewoon te veel probeerde een normale verhaallijn te maken wat gewoon mislukte. Bij Saints Row 2 waren alle missies zo overdreven dat ze ook wel hele vage verhaallijn er aan moesten knopen om het nog een beetje te verantwoorden.

-Mening: physics waren té over de top... Het is leuk als je auto's zo onrealistisch rijden als in de GTA trilogy(vooral Vice City), en zelfs dat mag nog wel een beetje meer overdreven, maar bij Saints Row leek het alsof de makers nog nooit een auto hadden gezien... Als je je stuur draaide stonden je wielen automatisch GELIJK op full lock... Laten we even objectief zijn, een game die naast onnodig geweld toch vooral om voertuigen draait, hoort zulke dingen niet te hebben, en dit is maar iets kleins, maar er waren nog meer van dit soort dingen...

Heb je überhaut 1 game naast TDU gespeeld waar je geen opmerkingen en/of klachten heb over de auto physics? :clown:

Toegegeven, alle minigames klinken in SR2 veel leuker dan die in GTA IV(op drugs missions na...)

Maar guess what? hoeveel quotes ken jij uit Saints Row van personages die grappige dingen zeggen, elke keer weer als je interactie met hen hebt... Ik in ieder geval nul komma nul, en ik heb SR2 toch uitgespeeld...

In San Andreas kent iedereen die missie drive-thru, waar Smoke besteld wat een olifant nog niet in een week eet... In IV, kent iedereen "Niikoooo my cousinn! Welcome to America!"... In Test Drive Unlimited kent iedereen "I wonder if anyone can compete with me today! I'm feeling in TOUGH form!" enzovoort enzovoort...

En toch is het verhaal van Saints Row 2 me meer bijgebleven dan bijvoorbeeld GTA SA. Waarom? Het karakter in Saints Row 2 was gewoon een idioot die alles deed puur om iemand de zieken of omdat het hem wel leuk lijkt. Heel onserieus. In SA werd een hele serieuze verhaallijn over een gang verteld, waarvan vervolgens een hoop missies ook rondkloten was. Het interesseert me dan niet echt meer of je door een corrupte agent ergens in the middle of nowhere gedumpt te worden. En hoe erg het is dat je verraden word. Bovendien kan ik me niet echt inleven met een karakter als CJ omdat die hele gangster sfeer me niet interesseerde. In SR2 kon je je karakter een leuk brits accent geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Saints Row 2 leek eerst ook op Crackdown hoor, toen je die foto's in het begin zag van die SWAT ventjes met die dikke wapens. Toen er trailers kwamen kwam Saints Row 2 heel anders over, namelijk veel droge humor en vermakelijke mogelijkheden. Hopelijk gebeurt hetzelfde als er een trailer van Saints Row 3 verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt onder de indruk van SR3. SR2 is een van de leukste games die ik laatste tijd gespeeld heb, maar SR3 is een beetje te veel verspreid heb ik het idee. Lijkt nu meer op Crackdown dan op Saints Row met die clones en ruimte wapens.

Het verhaal was wel enorm lomp, maar zo was het ook bedoeld. Dit was een grote fout bij Saints Row 1, waarbij ze gewoon te veel probeerde een normale verhaallijn te maken wat gewoon mislukte. Bij Saints Row 2 waren alle missies zo overdreven dat ze ook wel hele vage verhaallijn er aan moesten knopen om het nog een beetje te verantwoorden.

Klopt, maar het verhaal was volgens mij nog lomper dan het bedoeld was. Er zaten dingen in die leuk lomp waren... Dingen waarbij de hoofdpersoon lijkt te gaan zeggen "oh en dan komt er nu zeker dat en dat, net als in alle films", en dan gebeurde dat ook exact... Ja dat is wel grappig. Maar er waren gewoon ook dingen die er volgens mij in waren gestopt omdat THQ geen andere/betere oplossing wist... (Ik kan zo even geen voorbeeld bedenken, is al weer lang geleden)

Heb je überhaut 1 game naast TDU gespeeld waar je geen opmerkingen en/of klachten heb over de auto physics? :clown:

Opmerkingen bij elke game wel, lijkt me ook normaal, maar zulke opmerkingen/klachten als ik bij SR had, heb ik maar heel weinig... Om er een paar te noemen waar ik geen zware opmerkingen bij had: vrijwel alle NFS's behalve NFS World, alle GTA's(of bijna alle...), TDU1(2e heb ik maar één 'klacht': de limited slip diffs die niet werken...), zelfs Driver 1, 2 en Driv3r vond ik ok. En dat zegt wat, want de physics in Driver 3 waren toch redelijk onrealistisch. Verschil met SR2 vond ik echter dat ze in Driver 3 onrealistisch waren op een vermakelijke manier... Physics waarbij auto's iets gaan doen wat totaal nergens op slaat, waardoor politieauto's achter je gewoon 5 keer over de kop gaan als ze een stoeprandje raken. Dat is wel lachen... Maar bij SR2... Ik weet nog dat ik voor het eerst reed en dat ik gelijk een hekel had aan die physics, merkte gelijk dat vrijwel alle auto's binnen 4 seconden of sneller op topsnelheid zaten(bij wijze van spreken), en binnen één seconde weer stil stonden, én je geen normale burnout/donuts kon maken, al reed je in een oude muscle car met vol gas...

Dingen als deuren die maar open blijven zwaaien als ze kapot zijn, en daardoor niet in het slot vallen(zoals bij de GTA trilogy ook was, maar dan op een minder overdreven manier), dat is gewoon wel lachen bij SR2, daarbij maakt het me echt niet uit dat een deur in het echt uiteindelijk wel weer in het slot valt/scharnier 'm klem houdt... Je kent dat wel, dat je een stunt doet en dat je achterklep en alle 4 je deuren vaag lopen te klepperen.. Maar och, die instant-stop rem en super acceleratie die al die wagens hadden xD Kon er ook gewoon echt niet normaal mee rijden :7

En toch is het verhaal van Saints Row 2 me meer bijgebleven dan bijvoorbeeld GTA SA. Waarom? Het karakter in Saints Row 2 was gewoon een idioot die alles deed puur om iemand de zieken of omdat het hem wel leuk lijkt. Heel onserieus. In SA werd een hele serieuze verhaallijn over een gang verteld, waarvan vervolgens een hoop missies ook rondkloten was. Het interesseert me dan niet echt meer of je door een corrupte agent ergens in the middle of nowhere gedumpt te worden. En hoe erg het is dat je verraden word. Bovendien kan ik me niet echt inleven met een karakter als CJ omdat die hele gangster sfeer me niet interesseerde. In SR2 kon je je karakter een leuk brits accent geven.

True, is een verschil van mening... Maar ik denk toch dat over het algemeen(bij meerderheid van de mensen hier) de quotes van GTA beter bij zijn gebleven dan bij Saints Row... Ik kan me er namelijk geen één herinneren! En trouwens, jij lepelt hier zo even een deel van het SA verhaal uit je hoofd op, de momenten die je bijblijven... Ik kan het verhaal van SR ook wel een beetje vertellen, maar dat komt dan toch neer op 'je probeert op elke mogelijke manier mensen het leven zuur te maken en je probeert 3 gangs te verslaan, oja en er wordt op een gegeven moment een gast achter een auto gebonden en die probeer je dan te redden'... Ik weet niet of jij je heel veel van dat soort momenten als de dag van gisteren kunt herinneren en vertellen, uit SR2..., zoals je dat van San Andreas deed hierboven, maar ik verder dus niet.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de screens er ronduit k*t uit zien...

In saints row waren de gangs zelf opzich wel realistsih.

Nu heb je een sooit van science fiction zooi met monsters en nog slechtere cartoony graphics....

EDIT: kijk bijv naar die gang... het lijken wel de f*cking regenboog idioten...

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat snap ik maar je kan ook fun hebben als de gangs nog een beetje normaal zijn...

Nu is het meer saints row 3: viva pintiata...

De zij missies en missies moeten fun zijn maar het verhaal moet wel een beetje normaal blijven want viva piniata met wapens spreekt me niet echt aan... XD

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mogelijk dat het zogenaamde Fart in a Jar-wapen in Saints Row: The Third alsnog aan de game wordt toegevoegd. Dat heeft het ontwikkelaar Volition bekendgemaakt in een bericht op Twitter.

Wanneer genoeg mensen via Twitter aangeven dat ze dit wapen in de game willen zien, wordt het alsnog aan de game toegevoegd. Daarvoor moeten ze een bericht plaatsen met de hashtag #fartinajar, maakt Volition bekend via het Twitter-account van Saints Row. Inmiddels zijn er ruim tweehonderd tweets geweest met de hashtag. Hoewel Volition de actie reeds vier dagen geleden heeft aangekondigd, krijgt deze pas sinds kort media-aandacht.

In een artikel van magazine GameInformer over Saints Row: The Third eerder deze maand stond dat Volition had besloten dit wapen niet aan de game toe te voegen, omdat het te smakeloos zou zijn. Het wapen is een scheet in een pot die als een granaat gegooid wordt. Omstanders die bij de gebarsten pot in de buurt staan, worden uitgeschakeld doordat ze moeten overgeven van de geur. Het nieuws dat dit wapen niet in de game zou komen, leidde tot reacties van gamers die het wapen wel degelijk graag in het spel zouden gebruiken.

Seksspeeltje

Hoewel de Fart in a Jar de selectie in eerste instantie niet heeft gehaald, heeft Volition aangekondigd dat de game wel een wapen zal hebben dat door GameInformer wordt omschreven als een "gigantisch, zwabberend seksspeeltje". Bovendien krijgt elk wapen een unieke nut shot-mogelijkheid waarmee tegenstanders in het kruis geraakt kunnen worden.

Bron: gamer.nl

Ik hoop ook dat het er in komt, zal wel lachen zijn. :clown:

*Update*

Officiële screens van SR3 en de map.Klik

Die map komt me heel erg bekend voor... 0_0

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...