Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Even met je ogen knipperen en je hebt het gemist. Ik beschouw dit niet echt als een trailer met gameplay...

@ Cheers, kijk maar eens goed 0:17

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals het er nu uitziet werkt het op dezelfde engine als SR en SR2. Niet een engine waar ik dol op ben, dat ding ligt in verhouding mijlenver achter op RAGE en EUPHORIA waar Rockstar Games mee werkt. Ik speelde SR en SR2 nadat ik IV had gespeeld, en dan krijg je bij de SR engine reacties echt zo'n III-era gevoel... En ik kan echt wat dat betreft niet terug naar III, VC en SA, man wat een waardeloze besturing vergeleken bij het huidige. Ik denk dat ik pas, tenzij ik nog heel bijzondere trailers ga zien van SR3. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een vette trailer zeg :clown:

Engine is wel goed hoor, als je van bugs houdt en engines van 5 jaar oud :schater:

Maar meestal hebben ze wel vette functies erin zitten, maar besturing en graphics is wel slecht :Y

Hoe kan je dat nu al weten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een vette trailer zeg :clown:

Engine is wel goed hoor, als je van bugs houdt en engines van 5 jaar oud :schater:

Maar meestal hebben ze wel vette functies erin zitten, maar besturing en graphics is wel slecht :Y

Hoe kan je dat nu al weten ?

Screens, en die vette ingame trailer? :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III, VC, en SA stonden toen der tijd nou ook niet bekend als mooie games, en toen ging het om gameplay in plaats van graphics. Nu er een concurrent is die wat mindere graphics heeft, en is het ineens bagger. Fanboys. :7

Ik zie Saints Row meer als een vervolg op de GTA III era. Lelijk, ontiegelijk onrealistisch, maar verdomd grappig en onserieus. Ik vind dat dit filmpje het wel goed uitlegt. Alleen dan veel minder overdreven.

edit: en over slechte graphics gesproken. Kijk eens naar minecraft. Ontiegelijk lelijk en toch veel gespeeld hier op het forum.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dit echt een superspel gaat worden, mensen die SR en SR2 leuk vonden zullen het waarschijnlijk nog leuk vinden, maar mensen die het prut vinden (zoals ik) zullen die ook prut vinden.

Geen game die ik zal kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III, VC, en SA stonden toen der tijd nou ook niet bekend als mooie games, en toen ging het om gameplay in plaats van graphics. Nu er een concurrent is die wat mindere graphics heeft, en is het ineens bagger. Fanboys. :7

Ik zie Saints Row meer als een vervolg op de GTA III era. Lelijk, ontiegelijk onrealistisch, maar verdomd grappig en onserieus. Ik vind dat dit filmpje het wel goed uitlegt. Alleen dan veel minder overdreven.

edit: en over slechte graphics gesproken. Kijk eens naar minecraft. Ontiegelijk lelijk en toch veel gespeeld hier op het forum.

Vergeet niet dat GTA III in 2001 is uitgebracht, SR is in 2006 gekomen, en de graphics kun je haast vergelijken :clown:

En wat Minecraft geniaal maakt, is juist het simpele van die game, blokjes breken en graven en weer dingen ervan bouwen, maar dit gaat niet op voor een Freeroam game.

Vergeet trouwens ook niet dat minecraft in Java is geschreven, dus je kunt er geen hoogwaardige graphics ervan verwachten.

Ik snap overigens niet waarom je zo begint te praten, je zegt precies hetzelfde, het heeft meer/leukere functies wat de game goed maakt, dus wat is je punt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Voor iedereen die PU nummer 209 binnen heeft staat er ook een heel stuk in met screens. En ik moet zeggen dat hoewel de graphics nog niet fantastisch zijn, ze er nu al goed uit zien. (op de karakters na, die zien er nog niet uit)

Ik snap overigens niet waarom je zo begint te praten, je zegt precies hetzelfde, het heeft meer/leukere functies wat de game goed maakt, dus wat is je punt?

Omdat een hoop mensen hier klagen over de graphics, terwijl het juist de gameplay is die het spel zo leuk maakt. En dat is juist te vergelijken met de oude GTA's. Die waren ook enorm lelijk voor die tijd maar juist omdat de gameplay zo goed was speelde iedereen alsnog de games.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...