Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Als ik het goed heb zeiden ze dat de graphics even goed of beter als gta iv zouden zijn maar dit is echt bagger... :7

De gameplay ziet er wel leuk uit. Dat moet ik dan wel weer zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Ik heb nooit Saint's Row gespeeld, dat zag er slecht en niet vlot uit.

Ikzelf heb Saint's Row 2. Oké, dit spel had niet de beste graphics ter wereld, het verhaal zoog en de physics waren allesbehalve perfect..

Maar ik heb er me mee vermaakt. En énorm vermaakt. Ik heb er al honderden uurtjes opzitten. De mogelijkheden om je auto aan te passen vond ik ook gelimiteerd, maar het aanpassen van je mannetje was erg leuk :) Ik herinner me nog dat ik altijd met de cheat 'Voetgangersoorlog' het spel speelde. Héérlijk stadsoorlogje voeren 0_0

Ik denk dat ik Saint's Row 2 straks nog 's in m'n PS3 schuif :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit Saint's Row gespeeld, dat zag er slecht en niet vlot uit.

Ikzelf heb Saint's Row 2. Oké, dit spel had niet de beste graphics ter wereld, het verhaal zoog en de physics waren allesbehalve perfect..

Maar ik heb er me mee vermaakt. En énorm vermaakt. Ik heb er al honderden uurtjes opzitten. De mogelijkheden om je auto aan te passen vond ik ook gelimiteerd, maar het aanpassen van je mannetje was erg leuk :) Ik herinner me nog dat ik altijd met de cheat 'Voetgangersoorlog' het spel speelde. Héérlijk stadsoorlogje voeren 0_0

Ik denk dat ik Saint's Row 2 straks nog 's in m'n PS3 schuif :)

Ik heb ook vaak bij sr2 met het costumizen gekl**t, ik vind het erg vet maar met die insirieuse shit heb ik nooit wat gehad. En je kan zeggen van 'dat hoort bij saints row' maar bij deel 1 was het toch een stuk minder als bij deel 3...

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nu iets van GTA V laten zien kun je deze spellen vergelijken want ze hebben dezelfde opties

Als ik een ding heb geleerd dan is het om nooit gta met saints row te vergelijken, Ik weet zeker dat het gaat gebeuren maar het zijn gewoon twee verschillende games in hetzelfde genre.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze nu iets van GTA V laten zien kun je deze spellen vergelijken want ze hebben dezelfde opties

Als ik een ding heb geleerd dan is het om nooit gta met saints row te vergelijken, Ik weet zeker dat het gaat gebeuren maar het zijn gewoon twee verschillende games in hetzelfde genre.

waarom moet je saints row en gta niet vergelijken?

het zijn allebei goeie games dus het moet juist worden vergelijkt worden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom moet je saints row en gta niet vergelijken?

het zijn allebei goeie games dus het moet juist worden vergelijkt worden :puh:

Dat beide goeie games zijn kun je ze nog niet vergelijken.

Saints Row richt zich meer op fun en GTA meer op een verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit Saint's Row gespeeld, dat zag er slecht en niet vlot uit.

Ikzelf heb Saint's Row 2. Oké, dit spel had niet de beste graphics ter wereld, het verhaal zoog en de physics waren allesbehalve perfect..

Maar ik heb er me mee vermaakt. En énorm vermaakt. Ik heb er al honderden uurtjes opzitten. De mogelijkheden om je auto aan te passen vond ik ook gelimiteerd, maar het aanpassen van je mannetje was erg leuk :) Ik herinner me nog dat ik altijd met de cheat 'Voetgangersoorlog' het spel speelde. Héérlijk stadsoorlogje voeren 0_0

Ik denk dat ik Saint's Row 2 straks nog 's in m'n PS3 schuif :)

Ik heb ook vaak bij sr2 met het costumizen gekl**t, ik vind het erg vet maar met die insirieuse shit heb ik nooit wat gehad. En je kan zeggen van 'dat hoort bij saints row' maar bij deel 1 was het toch een stuk minder als bij deel 3...

Ik heb ze bij de E3 eens bekeken en SR3 is geen spel voor jou. punt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had wat gameplaybeelden van deze game gezien bij gamekings, de graphics zien er dit keer een stuk beter uit dan bij de vorige versies. En het gaat hellemaal over de top met straaljagers gangs met maskers enzovoort. Deel 1 was voor mij de beste versie, omdat deel 2 dezelfde graphics heeft als deel 1 reken ik die game daar een beetje op af. Dat komt omdat ik zo verwend bent met de graphics van GTA IV en L.A Noire, maar dat neemt niet weg dat deze game weer ongelovelijk lachen word.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...