Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Mwah. Graphics zien er op zich nog wel redelijk uit, maar de animaties zijn crap en het auto rijden ziet er ook weer crap uit. Autorijden had ik eerder over the top gezien, niet zo... houterig...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Het ziet er beter uit dan dat het was in Saints Row 2 op de pc.

Maar je kan niet door te zien zeggen of het ook niet rijdt.

Verder, het ziet eruit dat het weer de typische humor gaat hebben. Ik verwacht wel wat van dit spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms vind ik dat dan echt weer 'dom' van het spel aangezien ook in het filmpje te zien was die auto met het kanon het lijkt op zich wel leuk maar de game kan daar weer een beetje door 'falen' maar ik weet niet als ik gelijk heb hoor aangezien ik hem nog niet gespeeld heb en hij nog niet uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dat stuk dat er 30 man aan agenten om `m heen staan hebben ze vast en zeker van het einde van de eerste Blues Brothers film...

Actie ziet er wel grappig uit, maar volgens mij was dat bij trailers van Saints Row 2 ook en daarbij kon de verhaallijn me gewoon echt niet boeien, dus iets zegt me dat het in real time gameplay gedurende missies helemaal niet zo nice overkomt als met de film-stijl camera die ze in de trailer gebruiken... Vind het ook een beetje gek dat het lijkt alsof ze het einde al laten zien in de trailer(dat ze gepakt worden en dan keuze moeten maken tussen alles opgeven(ofzo) en hun leven, en dat ze dan ontsnappen). Vind dat een beetje een spoiler.

Verder kan ik maar één ding zeggen: Het rijden wordt zo te zien weer net zo clunky als in SR2 en als dat zo is, dan is het zo overdreven onrealistisch en cartoony dat het voor mij gewoon niet meer leuk is om te spelen. Kreeg er in SR2 gewoon hoofdpijn van hoe ze het rijden zó overdreven hadden kunnen maken... Ik zal vast wel een zeikerd zijn, maar echt waar... Ik haatte dat zo dat het leek alsof ze bij THQ/Volition zelfs nog nooit een echte auto hadden gezien, laat staan er in gereden. Laatst ook nog SR2 opgestart om wat te klooien met tuning. Kwartier bezig geweest en toen begon ik me al weer zo te ergeren dat ik 't maar heb afgesloten. Helaas, want GTA werkt niet meer en een alternatief heb ik atm niet.(Heb overigens Sr2 gewoon uitgespeeld, ooit, en het was best grappig om een keer te spelen, maar daarna was ik het echt beu).

Zal wel lijken of ik dit ga spelen, eerst gameplay bekijken op youtube en zo, als het me wat lijkt(beetje goede reacties) misschien eens illegaal doen, en als het leuk is geld aan spenderen...

EDIT: Overigens, de gunshots van die lange wapens(zijn het snipers? Ak's?) klinken alsof ze van een 9mm komen... Graphics zien er wel "mwa" uit, is wel te doen als het fun-gehalte(leuke fun, niet retarded fun zoals in SR2 in mijn ogen) hoog genoeg ligt... Waar ik aan twijfel...

EDIT: Zou die Johnny Gat mobile(foutje) wagen die mensen afschiet de Saints Row tegenhanger zijn van de Swing Glitch? Zouden ze `m daarom erin gestopt hebben?

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites



Ziet er beter uit dan ik dacht eigenlijk! Geweldadig, episch en hilarisch.
Saints Row the third krijgt ook scripted cinematic actie scenes in missies, wat natuurlijk een grote verandering is.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat stuk dat er 30 man aan agenten om `m heen staan hebben ze vast en zeker van het einde van de eerste Blues Brothers film...

Actie ziet er wel grappig uit, maar volgens mij was dat bij trailers van Saints Row 2 ook en daarbij kon de verhaallijn me gewoon echt niet boeien, dus iets zegt me dat het in real time gameplay gedurende missies helemaal niet zo nice overkomt als met de film-stijl camera die ze in de trailer gebruiken... Vind het ook een beetje gek dat het lijkt alsof ze het einde al laten zien in de trailer(dat ze gepakt worden en dan keuze moeten maken tussen alles opgeven(ofzo) en hun leven, en dat ze dan ontsnappen). Vind dat een beetje een spoiler.

Dit is de eerste missie, en deze keer zijn de missies niet zo van doe dit dan dat en dan zus, ze maken iedere missie zo dat dat de situaties alleen tijdens die missie kunnen gebeuren en dus one-time only missies zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...