commando Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 de beste manier is gematigd ( getrapt ) stoppen... bijv. van 1 pakje per dag, naar 1 pakje per 3 dagen , naar 1 pakje per week -> mnd etc. tot dat je eigenlijk nooit meer rookt Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Daar verschillen de meningen over. Om te stoppen op afbouwende manier zoals je omschrijft, heb je wel héél veel wilskracht en doorzettingsvermogen nodig. Ik ben zelf helaas ook een roker, en de pogingen die ik tot nu toe heb gedaan, waren allemaal "cold turkey" en zijn me beter bevallen dan te proberen af te bouwen. Wat ook een idee is, is om van sigaretten over te stappen op shag. Een sjekkie steek je nu eenmaal minder makkelijk op dan een sigaret, daarvan rook je al een stuk minder. En daarnaast is het nog "gezonder" ook, aangezien er niet zoveel smaakstoffen aan zijn toegevoegd zoals bij Marlboro, Lucky Strike, en de duizenden Camel soorten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.